رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی خبر داد:

تحویل ۴۵ سبد کالا‌ به خانواده‌های زندانیان نیازمند

بجنورد (پانا) - همزمان با فرارسیدن هفته منابع طبیعی، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از توزیع و تحویل مجموعاً ۴۵ سبد کالا به ارزش کلی ۳۶۰ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۴۵ سبد کالا‌ به خانواده‌های زندانیان نیازمند

حجت الاسلام والمسلمین براتی‌زاده گفت: به‌مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی، انجمن‌های حمایت از خانواده زندانیان در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین دست به کار شدند و در اقدامی هماهنگ و  تناسبی معنادار با این روز حیات‌بخش و خاطره‌انگیز درختکاری اقدامی خداپسندانه را در دستور کار و اولویت اقدام و عمل خود قرار دادند. بطوریکه هر کدام ۱۵ سبد کالا به ارزش هر سبد هشتصد هزار تومان و جمعا ۴۵ سبد کالا به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال بین ۴۵ خانواده زندانی نیازمند توزیع کردند.

مقام عالی قضایی استان ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مستمر مدیر‌کل زندان‌ها و انجمن‌ حمایت از خانواده‌های زندانیان استان اظهار کرد: کار نیک همیشه ماندگار و باقی می‌ماند و در کارنامه عمل انسان ثبت می‌گردد و این اقدام خیرخواهانه در خور تحسین و تمجید است.

وی بیان کرد: هر چند زندان از جمله مجازات‌های سالب آزادی افراد به شمار می‌رود ولی خوشبختانه نوع و ماهیت رویکرد حمایتی که در اشکال مختلف در استان خراسان شمالی وجود دارد، مبین این حقیقت است که تلاش می‌شود به نحوی ‌با جلب مساعدت از منابع مختلف و حمایت مؤثر از خانواده‌های زندانیان نیازمند‌ بتوان قدری از آلام و  مشکلات آنان را کاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار