امام جمعه اطاقور:

روزه‌داری از نمونه‌های بارز مباحث تربیتی و اخلاقی است

اطاقور (پانا) - امام جمعه اطاقور، توجه به مباحث تربیتی و اخلاقی را جزو اولویت‌های اصلی نظام و تعلیم و تربیت عنوان کرد که یکی از نمونه‌های بارز آن روزه‌داری است.

کد مطلب: ۱۴۶۶۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
روزه‌داری از نمونه‌های بارز مباحث تربیتی و اخلاقی است

مراسم افطاری روزه‌اولی‌ها با همکاری ستاد برگزاری مراسم مذهبی بخش اطاقور استان گیلان برگزار شد. این مراسم معنوی با حضور بیش از 200 دانش‌آموز دختر و پسر که به سن تکلیف رسیده بودند برای دانش‌آموزان دختر پایه‌های سوم و چهارم ابتدایی و پسران پایه هشتم دوره اول متوسطه برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و برگزاری محفل انس با قرآن و شعر و دکلمه‌خوانی دانش‌آموزان پیرامون اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان همراه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی بهرامی، امام جمعه بخش اطاقور و سخنران ویژه مراسم در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن و لزوم توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ایراد سخن پرداخت.

وی دانش‌آموزان را آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: توجه به مباحث تربیتی و اخلاقی، جزو اولویت‌های اصلی نظام و تعلیم و تربیت است که یکی از نمونه‌های بارز آن روزه‌داری است.

حبیب‌اله عوض‌خواه، مدیر آموزش و پرورش اطاقور نیز ضمن خیرمقدم به مسئولین و اولیای دانش‌آموزان، مطالی درخصوص فضائل ماه مبارک رمضان و هدف از برگزاری مراسم افطاری روزه‌اولی‌ها و پیوند خانه، مدرسه و مسجد و توجه به برنامه‌های حوزه قرآن، عترت و نماز ارائه کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا خجسته‌مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار