مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

خبرنگاران پانا، چشم بینا آموزش و پرورش هستند

گلستان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مهم‌ترین نقش در هر سازمان مربوط به دیده‌بان آن است؛ اگر سازمانی سنگربان شایسته‌ای نداشته باشد که خط مشی ترسیم کند قطعا با شکست مواجه خواهد شد و خبرنگاران پانا چشم بینا و سنگربان آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا، چشم بینا آموزش و پرورش هستند

سیدرضا نظری در نشست صمیمانه با خبرنگاران پانا بیان کرد: مهم‌ترین نقش در هر سازمان مربوط به دیده بان آن است.اگر سازمانی سنگربان شایسته‌ای نداشته باشد که خط مشی ترسیم کند قطعا با شکست مواجه خواهد شد و خبرنگاران پانا چشم بینا و سنگربان آموزش و پرورش هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: خبرنگاران پانا، نقش بیان حقایق را دارند؛ بنابراین باید مباحثی که باعث رشد و تعالی آموزش و پرورش گلستان در حوزه ی دانش آموزی می‌شود را با شهامت مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما فرصت بازدید از تمامی مدارس را نداریم، دانش‌آموزان خبرنگار باید به عنوان خط مقدم مدارس مشکلات را بازگو کنید و در برابر مسائل قابل حل مطالبه‌گر باشید.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در جمع خبرنگاران پانا بیان کرد: ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای خبرنگاران فعال و پای کار پانا استان، دانش آموز خبرنگاران باید در مسائل علمی و فرهنگی فعالیت مفید و گسترده‌ای داشته باشند و همچنین بازتاب دهنده‌ی صحیح مسائل مختلف جامعه بین دانش آموزان و مردم باشند زیرا حضور خبرگزاری پانا در پوشش دهی اخبار سطح استان بسیار مهم و تقویت آن جزو الویت‌های کار است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان گفت: خبرگزاری پانا مسیر طلایی و ارزشمندی به جهت افزایش سواد رسانه،افرایش قدرت بیان،شکوفایی استعداد ها،رشد روابط اجتماعی و ..دانش آموزان است.

گفتنی است، نشست صمیمی مدیرکل و معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان با دانش آموز خبرنگاران پانا همراه با بیان مسائل،مشکلات و نظرات آن‌ها بود.

 

نویسنده : Mehregan Mohammadi

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار