حضور باشکوه مردم استان گلستان در راهپیمایی روز قدس با شعار «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار»

گلستان (پانا) - راهپیمایی عظیم و باشکوه روز جهانی قدس به منظور حمایت، همدلی و همدردی با مردم مظلوم و داغدیده فلسطین با حضور آحاد مردم و حضور بی‌سابقه دانش‌آموزان و نوجوانان و مسئولین استانی و شهرستانی در استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور باشکوه مردم استان گلستان در راهپیمایی روز قدس با شعار «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار»

راهپیمایی عظیم و باشکوه روز جهانی قدس به منظور حمایت، همدلی و همدردی با مردم مظلوم و داغدیده فلسطین به‌ویژه شهر شهدا (غزه) با حضور آحاد مردم و حضور بی‌سابقه دانش‌آموزان و نوجوانان و مسئولین استانی و شهرستانی ضمن اعلام نفرت خود نسبت به حکومت کودک‌کش اسرائیل و حرکات جنایتکارانه‌اش و محکوم خواندن آن در استان گلستان برگزار شد.

امروز باز هم برای چندمین بار، خیابان‌های شهرستان‌های استان گلستان، پذیرای قدوم مردمی بود که در طول تاریخ، زیر بار هیچ ظلمی قرار نمی‌گرفتند و امسال هم برای آزادی شهر شهدا یعنی غزه به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از مردم این شهر اعلام داشتند. امسال هم مردم غیرتمند گلستان با شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم شهر غزه، کماکان شکوهمندتر از سال‌های اخیر با دستانی گره‌شده و با شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «اسرائیل کودک‌کش، عرش را به لرزه درآوردند.

کودکان به منظور حمایت از‌ شهدای مظلوم غزه بر عروسک‌های خود، کفن به تن کرده و با مشت‌‌هایی به سمت آسمان گره شده، انزجار خود نسبت به حکومت غاصب اسرائیل را نشان دادند. مردم استان گلستان با حضور حداکثری در این روز جهانی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و ثابت کردند که همچنان برای دفاع از آرمان‌های فلسطین، ثابت‌قدم ایستاده‌اند و‌ نمی‌گذارند حقی از مظلوم پایمال شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان گلستان ضمن اشاره به حمایت و پشتیبانی از آرمان فلسطین عنوان کرد: حمایت از فلسطین، بسیاری از کشور‌های اسلامی و حتی غیراسلامی را درنوردیده است.

وی از جمله مهمترین حمایت‌ها را راهپیمایی‌های میلیونی مدافعان فلسطین در پایتخت‌‌ها و شهرستان‌های آن برای محکوم خواندن حملات جنایتکارانه دست‌اندرکاران خواند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری، امام جمعه  شهرستان کردکوی نیز خاطرنشان کرد: امروز که در سایه انفعال و سکوت نهاد‌های بین‌المللی و حمایت برخی دولت‌های مستکبر، دنیا شاهد فجیع‌ترین جنایات و نسل‌کشی سازمان‌یافته در غزه است، ملت نوع‌دوست و همیشه در صحنه ایران اسلامی، اراده کرده تا بار دیگر با حضور میلیونی در راهپیمایی سراسری روز قدس ضمن ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی، حمایت همیشگی و غیرقابل تغییر خود از ملت مظلوم غزه و آرمان فلسطین را اعلام کند.

نویسنده : Maryam Emami

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار