مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

مدیریت ما باید بر اساس روایت باشد

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، موفقیت را در گرو روایتگری مربیان دانست و گفت: امروز تمام حوزه‌های پرورشی از جمله تربیت بر اساس روایتگری است و روایتگر ها در جلسات هم‌اندیشی، اردوها و فضاهای در اختیار آموزش و پرورش شکل می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت ما باید بر اساس روایت باشد

سیدرضا نظری در همایش متمرکز استانی تجلیل از فعالان عرصه تربیتی بیان کرد: هفته امور تربیتی، یادگار شهیدان والامقام رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه امور تربیتی از تاثیرگذارترین اقدامات شهید رجایی در اندک‌زمان طول مدیریت او بود، خاطرنشان کرد: بنا داریم به پاس خدمات شهیدان بزرگوار این راه آنچه حق امور تربیتی است را ادا کنیم. زیرا همه شما فعالان حوزه پرورشی، زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) هستید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، تغییر رویکرد در حوزه پرورشی را مثبت دانست و اضافه کرد: شما معاونین، مربیان و مشاورین با فعالیت‌ها، اندیشه‌های ناب و ذهن خلاق خود زبانزد حوزه‌های مختلف قرار گرفتید و الگوی ما در نظام تعلیم و تربیت هستید. معتقدیم ابتدا باید تربیت شکل بگیرد و بعد شرایط آموزش مهیا شود.

وی از زحمات همکاران خود تشکر کرد و افزود: طبق آمار اعلام‌شده در هفته گذشته، استان گلستان در چند بخش مانند طرح ملی نماد(پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی) رتبه اول کشور را کسب کرده است.

نظری، موفقیت را در گرو روایتگری مربیان دانست و خاطرنشان کرد: امروز تمام حوزه‌های پرورشی از جمله تربیت و پیشگیری از آسیب‌ها بر پایه روایتگری است.

وی افزود: روایتگرها در جلسات هم‌اندیشی، اردوها و فضاهای در اختیار آموزش و پرورش شکل می‌گیرند. بنابراین مدیریت ما باید بر اساس روایت باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، سردار دل‌ها را الگوی مسئولین آموزش و پرورش گلستان دانست و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها به ما آموخت اگر قرار است تغییری ایجاد شود باید در میدان باشد.

وی تاکید کرد: فعالان استان گلستان با تربیت رای‌اولی‌ها و حضور درخشان آن‌ها در پای صندوق‌های رای نشان دادند که در میدان عمل حاضر هستند.

نویسنده : Mehregan Mohammadi

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار