سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۵۸۰ معلم جدید در آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند

یاسوج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت بیش از ۵۸۰ معلم جدید برای مهرماه امسال در مقاطع مختلف در آزمون‌های جدید در استان جذب و استخدام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۵۸۰ معلم جدید در آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند

محمد جمالی آرند در جشن بزرگ روز معلم، گفت: معلم ندای فطرت را طنین انداز می‌کند و  انسان را به ترقی و کمال می‌رساند .

جمالی آرند، به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با معلمان اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده رهبر انقلاب عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت نظام بدون کمک و توجه به آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و راه حل آن توجه به مدرسه است.

وی افزود: با کار و تلاش شبانه روزی گفتمان تحولی و فرهنگ تحول خواهی در تمام سطوح آموزش و پرورش در حال اجراست و با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌ها زمینه این تحول به بهترین نحو انجام خواهد شد.

جمالی آرند از استخدام بیش از هزار نفر معلم در سال گذشته و بیش از ۵۸۰ نفر معلم جدید برای مهرماه امسال در آزمون‌های جدید استخدامی در مقاطع مختلف در دولت مردمی ایران قوی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در نهضت مدرسه سازی بیش از ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم به کلاس های درس استان اضافه شد.

استاندار کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در این مراسم گفت: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش آفرینی هستند در این راستا در چینش نیروهای استان از نیروهای بومی استفاده کردیم.

علی احمد زاده با تاکید بر اینکه جایگاه معلم ارزشمند و گرانبها است و نیاز به پوستر و تمجید ندارد افزود: امروز در همه عرصه ها نقش و اثر معلم دیده می شود و همه پیشرفت های کشور در عرصه های علمی، نظامی ،فرهنگی پزشکی ،اقتصادی و اجتماعی مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان است.

ستار هدایت خواه، عضو هیئت موسس و هیئت امنای بنیاد فرهیختگان ایران نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی افزود: اولین کسی که باید قدر یک معلم را بداند خود معلم است.

در پایان این مراسم نیز از معلمان نمونه کشوری و استانی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار