معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد؛

اجرای طرح شنا برای بیش از 4 هزار دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی

یاسوج (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح شنا برای بیش از 4 هزار نفر از دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در سطح استان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شنا برای بیش از 4 هزار دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛ فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت‌آموزی رشته‌های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای 4313 نفر از دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای 23 مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد به‌طور رسمی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمانبندی، این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت‌بدنی در 10 جلسه برای هر دانش‌آموز پیش‌بینی شده است.

کرمی افزود: در پایان طرح مهارت‌آموزی شنا به دانش‌آموزان شرکت‌کننده، گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

صالح داستار، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز با تقدیر از برنامه‌های منسجم و عملیاتی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل در توجه به ورزش در مدارس از آمادگی این شهرستان برای اجرای مطلوب این طرح خبر داد.

حمید زرافشان از پیشکسوتان ورزشی و مسئول پیگیری اجرای این طرح در مدارس استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این جلسه، نکات فنی و مسائل مربوط به ایمنی در حین اجرای این طرح را بیان و از مدیران مدارس و مربیان تربیت‌بدنی خواست طبق برنامه زمانبندی برای موفقیت این طرح، زمینه حضور دانش‌آموزان در استخر شهدای دانش‌آموز را فراهم کنند.

مهدی یزدان‌منش، رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: در طرح مهارت‌آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب‌زنی، تنیس روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

در این جلسه برخی مدیران و مربیان تربیت‌بدنی، نظرات و پیشنهادات خویش را برای اجرای مطلوب این طرح بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار