در نشست هم اندیشی هیئت امنا و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد ؛

بیش از 10 هزار زائر کهگیلویه و بویراحمد در زائر سرای مشهد مهمان می‌شوند

یاسوج (پانا) - در نشست هم اندیشی هیئت امنا و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد با تکمیل طرح عام المنفعه ساخت زائر سرا در مشهد مقدس هر ماه بیش از ۱۰ هزار زائر از استان در این زائر سرا مهمان می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 10 هزار زائر کهگیلویه و بویراحمد در زائر سرای مشهد مهمان می‌شوند

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی اعضای هیئت امنا و اداره کل نوسازی مدارس استان  که با حضور جمعی از مسئولین در یاسوج برگزار شد،گفت:  تلاش میشود پروژه زائرسرای مشهد مقدس که با مساحت 5600 متر و در قالب 9 طبقه است در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا به بهره برداری برسد.

سید رضا حسینی نیک استفاده از مصالح با کیفیت، نظارت عالی بر ساخت ،نیروهای باتجربه و کاردان  را از اولویت های این مجموعه در ساخت زائرسرای استان در مشهد برشمرد و ابراز امیدواری  کرد با تلاش های جهادی و مساعدت و همدلی مجموعه استان کار ساخت زائر سرا به خوبی به پایان برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج نیز با تاکید بر اینکه ساخت و تکمیل این طرح جز با انسجام و همدلی همگانی امکان‌پذیر نیست، از شهروندان استان خواست برای ساخت زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت کنند.

آیت الله سید نصیر حسینی تاکید کرد: این زائرسرا متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست، بلکه برای استفاده همه مردم استان خواهد بود.

دراین نشست ستار هدایتخواه دبیر کانون‌های رضوی اسنان و خلیفه خلقی پور از فعالان فرهنگی و خیرین استان نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 با تکمیل این طرح عام المنفعه هر ماه بیش از ۱۰ هزار زائر از استان کهگیلویه و بویراحمد در زائر سرا میهمان می‌شوند.

با هماهنگی شهرداری و شورای شهر، ۳۳ زائر سرا ویژه زائران استان‌های سراسر کشور در مشهد مقدس ساخته شده و یا در حال ساخت است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار