سرپرست آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد:

اردوهای دانش‌آموزی نقشی سازنده در حیطه فرهنگی، تربیتی و اجتماعی دارد

یاسوج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت اردوهای دانش‌آموزی نقشی اثربخش و سازنده در تبیین برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی برای آنها دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی نقشی سازنده در حیطه فرهنگی، تربیتی و اجتماعی دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد محمد جمالی در بازدید از اردوگاه دانش آموزی شهید مطهری سی سخت در شهرستان دنا با بیان اینکه اردوهای دانش‌آموزی نقش اثربخشی در تبیین برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی برای دانش آموزان دارد،افزود:اردوهای دانش آموزی مکمل فعالیت دانش آموزان در مدارس است که با فراهم کردن زمینه شاد و پر نشاط به تقویت قوای روحی و همچنین ایجاد زمینه های یادگیری بهتر به دانش آموزان کمک می کند.

وی،گفت:واحدهای آموزشی و مدیران مدارس با درخواست برای برگزاری اردوهای دانش آموزی می توانند برنامه های آموزشی و پرورشی را متناسب با الگوهای جدید وزارت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین اجرا کنند.

محمد جمالی اظهار کرد:دانش‌آموزان در این اردوها علاوه بر اینکه آموزش‌های جامعی در حوزه‌های مختلف تشکیلاتی از جمله حوزه اعتقادی، سیاسی و فکری می‌بینند با فنون و مهارت‌های مختلف زندگی در شرایط سخت و زندگی اجتماعی و با آداب و رسوم و فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حس استقلال و مسوولیت‌پذیری را در اردوگاهها و برپایی اردو و فراهم کردن نیازهای خود با حداقل شرایط و امکانات را تجربه می کنند خاطر نشان کرد: این فضا موجب افزایش روحیه جمع پذیری، قانون مداری و نظم تشکیلاتی و گروهی اعضای سازمان دانش‌آموزی می شود.

حجت دبیقی نیز ، بر ساماندهی و تجهیز اردوگاههای دانش آموزی استان از جمله اردوگاهها شهید مطهری سی سخت به امکانات مورد نیاز تاکید کرد.

 دبیقی، ازآماده بودن اردوگاه شهید بهشتی یاسوج وشهید مطهری سیسخت برای پذیرش اردو های یک روزه وچند روزه خبر داد.

 وی با بیان اینکه 6 هزار اردو دراسفندماه سال گذشته درپارک آبی تلخسرو برای دانش آموزان برگزار شده است ازمدیران مدارس خواست نسبت به برگزاری اردوهای تربیتی برای دانش آموزان دراردیبهشت ماه برنامه ریزی نمایند.

حسین توانازاده رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش وپرورش استان نیز تصریح کرد: بزودی در اردوگاه یاسوج و سی سخت چمن های مصنوعی جهت اوقات فراغت دانش آموزان نصب خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار