معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

رشته علوم و معارف‌اسلامی در تضمین آینده شغلی دانش‌آموزان موثر است

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت رشته علوم و معارف‌اسلامی در تضمین آینده شغلی دانش‌آموزان موثر است.

کد مطلب: ۱۴۷۰۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رشته علوم و معارف‌اسلامی در تضمین آینده شغلی دانش‌آموزان موثر است

سیداصغر سادات‌حسینی در جمع کارشناسان مشاوره و معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان گفت: رشته علوم و معارف‌اسلامی باید در شهرستان‌ها و مناطق استان معرفی و در میان دانش‌آموزان علاقه‌مند ترویج شود. 

سادات‌حسینی ادامه داد: رویکرد آموزش و پرورش این است که دانش‌آموز در تراز نظام مقدس جمهوری‌اسلامی تربیت کند و رشته علوم و معارف‌اسلامی این بستر را فراهم کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نبود مدرسه علوم و معارف اسلامی در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی در مناطق و نواحی باید در دستور کار ادارت آموزش و پرورش قرار گیرد تا دانش‌آموزی در استان نباشد که علاقه‌مند تحصیل در این رشته باشد اما از تحصیل در آن بازبماند.

وی افزود: حتما لازم نیست آموزش و پرورش شهرستان اقدام به تاسیس مدرسه مستقل علوم و معارف اسلامی کند بلکه می‌تواند رشته علوم و معارف اسلامی را نیز در دبیرستان و در کنار سایر رشته‌های نظری ارائه کند.

سادات‌حسینی با اشاره به اینکه رشته علوم و معارف اسلامی در تضمین آینده شغلی دانش‌آموزان موثر است، عنوان کرد: دانش‌آموزان رشته علوم و معارف‌اسلامی مانند دانش‌آموزان ادبیات و علوم انسانی در مشاغلی مانند قضاوت، مشغول به فعالیت هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: سجاد بدخشان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار