مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج خبر داد:

راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت در مدارس با شعار «هر مدرسه یک پایگاه سلامت»

قلعه‌گنج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج از برگزاری مجموعه کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس این شهرستان با همکاری اداره بهزیستی تا پایان اردیبهشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت در مدارس با شعار «هر مدرسه یک پایگاه سلامت»

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج؛ سیداسماعیل حسینی همزمان با هفته سلامت و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: آموزش و پرورش شهرستان با شعار «هر مدرسه یک پایگاه سلامت»، اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت در مدارس و احیای کانون‌های یاریگران زندگی در راستای کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی کرده است.

حسینی ضمن اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف در این پایگاه‌ها افزود: در این کارگاه‌ها، کارشناسان مشاوره و روانشناسان متخصص در حوزه آسیب‌های اجتماعی، توجه خانواده‌ها و دانش‌آموزان به رفتارهای پرخطر را جلب کرده و راهکارهای لازم را در خصوص کاهش و مهار آسیب‌ها ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به همکاری و تعامل خوب آموزش‌ و‌ پرورش با اداره بهزیستی افزود: کارشناسان مرکز مشاوره اقدام به جمع‌آوری اطلسی از آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف شهرستان کرده و اکنون کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری اداره بهزیستی در مناطق پرخطر آغاز و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

دانش‌آموز خبرنگار: امیرمهدی حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار