دیدار مدیر سازمان دانش‌آموزی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان

سنندج(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان دانش آموزان،با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر سازمان دانش‌آموزی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان

اسماعیل باتمانی مدیر سازمان دانش‌آموزی با معصومه حسنی‌خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان دیدار و گفت و گو کردند. 

سرکار خانم خونسار در این دیدار با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه دارد، خواستار برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های کتاب جهت افزایش فرهنگ کتابخوانی در دانش آموزان شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده شبکه‌های اجتماعی، اضافه کرد: کتاب جایگزینی ندارد و فضای مجازی نمی‌تواند جای کتاب را بگیرد.

در ادامه مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان با اشاره به فعالیت مطلوب این سازمان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، بیان کرد: ترویج فرهنگ مطالعه به عزمی همگانی نیاز دارد. مطالعه نه‌تنها به ارتقاء سطح دانش می‌انجامد بلکه موجب کاهش معضلات اجتماعی نیز می‌شود. دانش حاصل از خواندن کتاب همواره موجب افزایش استعدادها و توانایی‌های شخصی و افزایش فرصت‌های شغلی و تحقق موفقیت در زندگی می‌شود . 

باتمانی با تأکید بر نقش خانواده‌ها در ایجاد عادت به مطالعه، از همکاری سازمان دانش‌آموزی استان کردستان با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی خبر داد و در پایان با اهدای لوح از مدیرکل کتابخانه های استان کردستان تقدیر به عمل آورد.

کتابخوانی

کتابخوانی

کتابخوانی

کتابخوانی

کتابخوانی

کتابخوانی

خبرنگار : سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار