مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

بهبود سلامت دانش‌آموزان، سرمایه‌گذاری مهم برای نسل آینده است

شهرکرد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری بر ایجاد نسلی پرتوان با بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان تاکید کرد.

لینک کوتاه کپی شد
بهبود سلامت دانش‌آموزان، سرمایه‌گذاری مهم برای نسل آینده است

افشین امیریان در مراسم نمادین زنگ سلامت که در دبستان آل ابراهیم شهرکرد برگزار شد با اشاره به هفته سلامت و بهداشت که همه‌ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: طرح نمونه کشوری ارتقای سلامت دانش‌آموزان عشایری در چهارمحال‌وبختیاری با ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شده و از اول مهر در همه مدارس عشایری کشور نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: شعار هفته سلامت و بهداشت امسال «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» انتخاب شده که به همین مناسبت، آموزش و پرورش استان نیز با همکاری موثر دانش‌آموزان و اولیا در جهت سلامت جسمانی و روحیه دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

امیریان ادامه داد: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.

وی افزود: به مناسبت هفته سلامت و بهداشت در مدارس استان نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی از جمله آموزش سلامت در مدارس با مشارکت مراقبان سلامت و مراکز جامع سلامت، جشنواره‌های فضای سالم در مدارس و نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع سلامت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار