لالیگا اسپانیا؛

امضای VAR پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها در شب جنجالی الکلاسیکو

ژاوی بازنده دوئل با مردی برای تمام دهه‌ها

تهران (پانا) - تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ بارسلونا را مغلوب کند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امضای VAR پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها در شب جنجالی الکلاسیکو

حسن رضائیان - دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا، از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت سزار سوتو گرادو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ رئال مادرید به پایان رسید.

دو تیم با شرایط کاملاً متفاوت پا به این دیدار حساس گذاشتند، یک طرف آبی اناری‌های حذف شده از لیگ اروپا حضور داشتند و یک سوی میدان رئالی‌ها که با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی موفق شدند به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند.

zsb0c4mt

برای اولین‌بار الکلاسیکو زیر سقف بسته و اسکوربرد ۳۶۰ درجه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. جز تیبو کورتوا و داوید آلابا از رئال مادرید، الخاندرو بالده و گاوی، دو ستاره جوان بارسادر این الکلاسیکو غیبت داشتند. دقیقه ششم این دیدار، سر آندرئاس کریستنسن دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد. وینیسیوس جونیور هم دقایقی بعد توانست از روی ضربه پنالتی دروازه رئال مادرید را باز کند.

171077972

 VAR در دقیقه ۲۱ گل دوم بارسلونا را مردود اعلام کرد و کهکشانی‌ها از خطر شکست فرار کردند.

pp31cafa

قبل از پایان نیمه اول دی یونگ در تقابل برای گرفتن توپ با والورده دچار مصدومیت شدید شد و با برانکارد از بازی خارج شد.

171077971

فرمین لوپز مارین، تعویض طلایی ژاوی در نیمه دوم،  ۲ مرحله دروازه رئال را باز کرد. لوکاس واسکز با به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه ۷۳، رئال را به بازی برگرداند. فرشته نجات رئالی‌ها در نهایت تیر خلاص بر پیکر آبی‌اناری‌ها زد

3

با این نتیجه رئال مادرید با ۸۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و اختلافش را با بارسلونا به عدد ۱۱ رساند، در مقابل بارسلونا، با ۷۰ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفتند، تا کار برای آن‌ها در ادامه فصل بسیار دشوار شود.

171077978

ترکیب ابتدایی رئال مادرید:

آندری لونین، لوکاس وازکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا، غده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس، جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو.

ترکیب ابتدایی بارسلونا:

مارک آندره تراشتگن، رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو، فرنکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوغان، لامینه یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار