در پی مخالفت باشگاه ذوب آهن با استعفای ربیعی؛

موسوی زنوز: ربیعی با کمترین قرارداد، کاری کرده کارستان

تهران (پانا) - عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: ربیعی، با کمترین قرارداد در جریان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ بیست و سوم، تا الآن کاری کرده کارستان.

کد مطلب: ۱۴۶۶۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
موسوی زنوز: ربیعی با کمترین قرارداد، کاری کرده کارستان

در پی اعلام کناره گیری محمد ربیعی از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، هیات مدیره باشگاه بلافاصله تشکیل جلسه داد و با نظر تمامی اعضا، به صورت قطعی مخالفت خود را با استعفای وی اعلام کرد.

تیم با اصالت و با سابقه ذوب آهن اصفهان، با هدایت ربیعی، نتایج مطلوبی در فصل اخیر کسب کرده و توانسته کارنامه‌ای قابل اعتنا را برجای بگذارد که در فصول اخیر هم کم نظیر بوده است.

با توجه به جمیع جهات و درنظر گرفتن تمامی ابعاد فنی، انضباطی و فرهنگی حاکم بر تیم فوتبال که مرهون تلاش کادر فنی کنونی با هدایت ربیعی است، ضمن حمایت کامل از وی و کادر فنی، اطمینان دارد که روز‌های روشن تری پیش روی ذوب آهن اصفهان قرار دارد و بزودی دوباره شاهد درخشش غیورمردان تیم سبزپوش اصفهان با هدایت محمدربیعی خواهیم بود.

مرتضی موسوی زنوز عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با پانا، اظهار کرد: «محمد ربیعی، عملکرد بسیار خوبی در تیم فوتبال ذوب آهن داشته است.»

10981523_663

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن افزود: «ربیعی، با کمترین قرارداد در جریان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ بیست و سوم، تا الآن کاری کرده کارستان.»

موسوی زنوز بیان کرد: «بودجه تیم فوتبال ذوب آهن، کمتر از سایر تیم‌های حاضر در لیگ بیست و سوم فوتبال کشور است، ولی بیشترین کیفیت را به لحاظ عملکرد داشته است.»

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن تأکید کرد: «با بودجه محدود در رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال در رده‌های سنی پایه، تیم‌داری می‌کنیم.»

موسوی زنوز تصریح کرد: «امیدواریم در پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال کشور، شاهد عملکرد درخشان ذوب آهن در این پیکارها باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار