هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

لشکرکشی پرسپولیسی‌ها برای تهدید جایگاه استقلال

قلیچ: گُلر دوم پرسپولیس هم باید در حدو اندازه بیرانوند باشد/ سنگربان جوان جایگزین بیرانوند

تهران (پانا) - روز دوم هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتیال کشور، با دیدار حساس پرسپولیس - گل گهر آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
لشکرکشی پرسپولیسی‌ها برای تهدید جایگاه استقلال

روز دوم هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتیال کشور، از امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز خواهد شد.

1315458_399

پرسپولیس در مهمترین این دیدارها در سیرجان، میهمان گل گهر است.

پیکان در تهران از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند و فولاد میزبان هوادار تهران است.

پرسپولیس با 43 امتیاز در جایگاه دوم در شرایطی قرار دارد که با پیروزی بر تیم گل گهر خود را به یک قدمی رقیب سنتی خود استقلال تهران نزدیک می‌کند، از طرفی هم در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه، استقلال تهران در حاشیه تقریباً امن، مسیر برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را ادامه خواهد داد.

bty241b4

استقلال تهران در دیدار مقابل مسر رفسنجان، یک دوئل حساس را پشت سر گذاشت، هر چند یک صحنه مشکوک به گل برای استقلال در دقایق پایانی این دیدار از سوی بیژن حیدری رد شد. پرسپولیس در این فضای موجود در دیدار مقابل گل گهر ، تنها به شکست این تیم فکر می‌کند.

گل گهر با 33 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد و حتی پیروزی مقابل پرسپولیس، تغییری در جایگاه این تیم در جدول ایجاد نخواهد کرد، این تیم هم دنبال کسب 3 امتیاز دیدار خانگی است.

npdu23zl

امیر رفیعی، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر در ترکیب احتمالی پرسپولیس، حضور خواهند داشت.

njdvop1m

غیبت بیرانوند، باز هم برای پرسپولیسی‌ها به یک چالش در این دیدار خارج از خانه تبدیل شده است. امیررفیعی سنگربان جوان پرسپولیس، بعد از دیدار مقابل ذوب آهن در سال 1402، این بار مقابل گل گهر در سال جدید در دروازه پرسپولیسی‌ها خواهد ایستاد.

بازگشت گئورگی گولسیانی بعد از مصدومیت در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان در این دیدار هائز اهمیت است. اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر، هم در این دیدار به گل زنی می‌اندیشند.

4985215

دیدار گل گهر - پرسپولیس تهران، امروز رأس ساعت 17 در سیرجان برگزار خواهد شد.

هیچ تیمی از پیش بازنده نیست

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار (پرسپولیس - گل گهر سیرجان)، اظهار کرد: «پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی به لحاظ فنی و روحی و روانی قرار دارد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «با تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان، پرسپولیس می‌تواند، خیز بلندی به صدر جدول، با پیروزی در این دیدار خارج از خانه داشته باشد. همه چیز برای قهرمانی در دست خود پرسپولیس است و کوچکترین لغزش این تیم را از قهرمانی در لیگ بیست و سوم دور می‌کند.»

پرسپولیس-5

قلیچ تأکید کرد: «نیم فصل دوم، کار برای همه تیم‌ها سخت است و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و قعرنشینان به دنبال فاصله از انتهای جدول، تیم‌های میانه جدول به دنبال بهبود شرایط خود و بالانشینان دنبال کسب سهمیه و تصاحب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم هستند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به مصدومیت بیرانوند و حضور رفیعی سنگربان جوان پرسپولیس در دیدار مقابل گل گهر، تصریح کرد: «غیبت بیرانوند در حساس ترین زمان ممکن برای پرسپولیس که در کورس قهرمانی قرار دارد، اتفاق افتاده است.»

پرسپولیس

قلیچ با بیان اینکه امیر رفیعی از گُلرهای آینده دار فوتبال کشور است، اضافه کرد: «جا برای کار دارد، ولی در شرایط حساس فعلی برای پرسپولیس در لیگ بیست و سوم، یک ریسک بزرگ است، ولی چاره‌ای نیست و باید به این دروازه بان اعتماد کرد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه گُلر دوم پرسپولیس هم باید در حدو اندازه بیرانوند باشد، اظهار کرد: «مدیریت و کادر فنی پرسپولیس، باید برای روزی که بیرانوند در این تیم نباشد چاره‌ای بیاندیشند و یک جایگزین خوب در قد و قواره بیراوند انتخاب کنند.»

355568_231

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار