امام جمعه، شهرستان تویسرکان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، غده سرطانی اسرائیلی را از بین خواهد برد

قلقل‌رود (پانا) - امام جمعه شهرستان تویسرکان، در خطبه اول نماز جمعه روز قدس، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این غده سرطانی را از بین خواهد برد‌.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، غده سرطانی اسرائیلی را از بین خواهد برد

موسی حسینی مجد گفت: این ابتکار بی‌نظیر بنیانگذار نظام مقدس اسلام، امام راحل (ره) بود که آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز جهانی قدس، بنیان‌گذاری کرد.

وی گفت: این اقدام استراتژیک به نمادی برای بیداری همه‌ ملت‌های آزاده مسلمان و غیر مسلمان بر علیه صهیونیسم جهانی تبدیل شد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: صهیونیست مسئله‌ فلسطین را از یک مسئله ملی و داخلی بیرون آورد و تبدیل به یک مسئله جهانی کرد.

وی با یادآوری اینده‌نگری امام راحل به روح ایشان درود فرستاد و تصریح کرد: صهیونیست به خوبی شناخته شده است و از او به عنوان یک غده سرطانی یاد کرد.

سید موسی حسینی در ادامه گفت: مردم با حضورشان در این راهپیمایی پای آرمان‌ها و فرمان‌های امام ایستاده‌اند و هر سال این روز را با صلابت برگزار می‌کنند.

وی گفت: امروز برای همه‌ جهانیان وجود نحس اسرائیل غاصب و جنایتکار مشخص شده و جنایات وحشیانه‌ این رژیم ضحاک و آدم‌کش موجب تحریم سیاسی، اقتصادی و حتی غذایی بر مردم غزه شده است.

امام جمعه در اخر از اسرائیل به عنوان یک جنایتکار جنگی یاد کرد و گفت: اسرائیل در بین جهانیان آبرویی ندارد و آمریکا هم با فرستادن تسلیحات جنگی به صهیونیست‌ها، شریک ظلم آن‌ها شده است.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: نازنین قهرمانی

استان همدان، منطقه قلقل‌رود

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار