رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان:

هر رای، تیری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران است

همدان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: هر رای، تیری در چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۴۶۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
هر رای، تیری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران است

پرویز ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری پویش «ایران همدل» در مدارس اظهار کرد: «دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی در این پویش می‌توانند در کنار اولیای خود در انتخابات شرکت کرده و عکسی یادگاری در پای صندوق‌های رای بیندازند. در نهایت به قید قرعه به بهترین عکس‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.»

وی برگزاری مراسم نمادین رای‌اولی‌ها، اردوی راهیان پیشرفت و دانش‌آموزان جهاد تبیین را از جمله اقدامات انجام‌شده‌ای دانست که باعث آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: «همچنین برای توانمندسازی دبیران آموزش و پرورش در این حوزه، کلاس‌ها و برنامه‌های متنوعی ارائه شده است.

وی به دانش‌آموزان توصیه کرد که با عقلانیت، شخصیت و جایگاه مبلغین به انتخابات را با مخالفین انتخابات مقایسه کنند و تصمیم بگیرند که دوست دارند پیرو کدام گروه باشند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: «همانطور که مسلم بن عقیل، نایب امام حسین (ع)، عامل امتحان مردم زمان خود شد در زمان ما نیز مقام معظم رهبری، نایب امام زمان(عج) و عامل امتحان ما هستند.

وی افزود: «تجربه 40 ساله به ما ثابت کرد که با قهر کردن و کناره‌گیری نمی‌توانیم نظام را قوت بخشیم بلکه مشارکت حداکثری است که می‌تواند باعث تقویت نظام شود.»

ابراهیمی گفت: «باید همچون شهدا از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم و از میان کاندیداها اصلح‌ترین را انتخاب کنیم.»

دانش‌آموز خبرنگار: نسا قاسمی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار