رئیس آموزش و پرورش منطقه شیبکوه:

بهره مندی یک هزار و ۴۵۰ مسافر از امکانات مدارس شیبکوه

هرمزگان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه شیبکوه خبرداد شیبکوه آمادگی کامل برای پذیرایی فرهنگیان و مسافران نوروزی داریم در این راستا ۶۰ کلاس درس در قالب ۱۰ مدرسه آماده شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی یک هزار و ۴۵۰ مسافر از امکانات مدارس شیبکوه

یوسف محمدیان، رئیس آموزش و پرورش منطقه شیبکوه اظهار کرد: یک پایگاه ثابت برای پذیرش ثبت نام اسکان فرهنگیان در در آموزشگاه عیاده احمد پیش بینی شده است.

وی افزود: از تاریخ ۲۸ اسفند ماه ستاد اسکان شروع به کار کرده و تا کنون تعداد یک هزار و ۴۵۰ نفر در قالب ۲۶۴ خانوار از اسکان موقت بهره مند شدند.

محمدیان با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های استقبال از فرهنگیان در ایام نوروز گفت: مهمترین نکته در بحث اسکان نوروزی توجه به تکریم فرهنگیان است.

  این مسئول به نظارت و بازدید مستمر جهت ارزیابی فعالیت‌ها و مدارس محل اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: جهت ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران نوروزی نظارت دقیق در طرح اسکان توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

 رئیس آموزش و پرورش شیبکوه با بیان اینکه با تعامل همدلی تلاش می‌کنیم شرایط ایمن و راحتی برای مسافران نوروزی در منطقه فراهم شود، اعلام کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به کار گرفته شده است.

 

 

دانش آموز خبرنگار: ابراهیم پرندوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار