محمدرضا ویسکرمی *

سپاس از روشنگرانِ مسیر دانش

لرستان (پانا) - ۱۲ اردیبهشت به عنوان روز معلم، فرصتی دوباره برای پاسداشت مقام شامخ معلمانی است که با تعهد و فداکاری، چراغ علم و دانش را در جامعه روشن نگه می‌دارند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سپاس از روشنگرانِ مسیر دانش

معلم، شمعِ فروزانِ دانش: معلم همچون شمعی فروزان، تاریکی جهل را می‌شکافد و نور دانش را بر ذهن و روح دانش‌آموزان تابانده و مسیر تعالی و کمال را برای آنان روشن می‌کند. معلم، راهنمایی دلسوز و مشفق است که با صبر و حوصله، گام‌های دانش‌آموزان را در مسیر علم و معرفت هدایت می‌کند و آنان را برای رویارویی با چالش‌های زندگی آماده می‌سازد.

نقش بی‌بدیل معلم در تربیت نسل‌ها: معلم، الگویی نیکو و نمونه‌ای برجسته از اخلاق و رفتار انسانی است. دانش‌آموزان با تاسی به منش و سلوک معلم، مسیر زندگی خود را ترسیم می‌کنند و در سایه تعالیم ارزشمند او به انسان‌هایی متعهد، مسئول و کارآمد تبدیل می‌شوند.

قدردانی از زحمات معلمان: ما دانش‌آموزان همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه معلمانمان هستیم. شما با صبر و حوصله، گنجینه دانش و تجربیات خود را به ما منتقل می‌کنید و ما را برای رسیدن به اهدافمان یاری می‌رسانید.

تقدیر از معلمان استان لرستان: در این روز خاص می‌خواهم از صمیم قلب از تمام معلمانم به‌خصوص معلمان دلسوز و فداکار استان لرستان تشکر و قدردانی کنم. شما با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، آینده‌ای روشن برای ما دانش‌آموزان رقم می‌زنید و ما را برای تبدیل شدن به انسان‌هایی مفید و موثر در جامعه آماده می‌سازید.

معلم، رکنِ اصلیِ تعلیم و تربیت: معلم، رکن اصلی تعلیم و تربیت است و نقش اساسی در پیشرفت و توسعه جامعه ایفا می‌کند. باید قدر و منزلت معلمانمان را بدانیم و به آنان احترام بگذاریم.

آرزوی سربلندی برای معلمان: در پایان، بار دیگر این روز فرخنده را به تمام معلمان دلسوز و فرهیخته کشورمان تبریک و شادباش می‌گویم و برایشان سلامتی، عزت و سربلندی از خداوند متعال آرزومندم.

* دانش‌آموزخبرنگار

نویسنده : محمدرضا ویسکرمی خبرنگار : محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار