هانیه داودی *

پیام روز قدس، فریاد مظلومیت نوزادان شهید غزه

قم (پانا) - بزرگترین پیام راهپیمایی روز جهانی قدس، ندای تظلم‌خواهی نوزادانی است که در روز تولد خود بر اثر آتش دشمن صهیونیستی و یا نرسیدن غذا و دارو به شهادت رسیدند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام روز قدس، فریاد مظلومیت نوزادان شهید غزه

سلامی به تمام کودکان غزه که زیر آوار و خاک ماندند و در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمن صهیونیستی و کودک‌کش، مقاومت کردند.

ما در ماه مبارک رمضان می‌دانیم که سن شما چه چیزهایی را اقتضا می‌کند، به چه چیزهایی علاقه دارید و حتما تمایل دارید در خانه‌ای پر از آرامش و امنیت و در کنار پدر و مادر زندگی کنید، در حال بازی کردن با اسباب‌بازی‌هایتان بوده و خنده وشادی را برای اهالی منزل به ارمغان بیاورید.

حالا این‌ها برایتان آرزو شده و دغدغه بزرگ هر روز که به خیابان‌ها می‌روید، شاهد درگیری‌ها و آتش دشمن متجاوز هستید. جامعه جهانی باید از دشمن صهیونیستی بپرسد که واقعا گناه کودکان بی‌پناه چیست؟ غیر از این که می‌خواهند در سرزمین مادری خود بمانند؟ «بِأیّ ذَنب قُتِلت» چه کرده‌اند که باید اینچنین وحشیانه به شهادت برسند و یا عزیزانشان در مقابل چشمانشان پرپر شوند.

این را بدانید که عمو قاسم‌ها هنوز زنده‌اند اما شما توان مقابله با آنان را ندارید و در عوض، زورتان به کودکان و زنان بی‌سرپناه رسیده و با آنان زورآزمایی می‌کنید! بیش از ۷۵ سال است که فلسطینیان از دست یزیدیان زمان، آرامش و آسایش ندارند. آنقدر ظالم هستید که حتی کودک یکروزه را به شهادت رساندید!

ای مردم غزه! ای پدر و مادرهای مهربان و دلسوز! این قول را به شما می‌دهیم که غزه به زودی آزاد شود و اسرائیل شکست  بخورد و ما تا آخر جنگ همراه‌تان هستیم.

وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَى لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ؛ (و خدا وعده یاری و پیروزی را جز بشارتی برای شما و برای آنکه دل‌هایتان به آن آرامش یابد، قرار نداد و یاری و نصرت، جز از سوی خدای توانای شکست‌ناپذیر و حکیم نیست.

ما فلسطین را آزاد می‌کنیم چون خدا با ماست و امروز پیام راهپیمایی میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان در سراسر جهان، تظلم و دادخواهی نوزادان شهیدی بود که بدوم هیچ جرمی، هدف تیر کین حرمله‌های زمان و شمریان دوران قرار گرفتند.

* دانش‌آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار