نشست صمیمی حافظان و قاریان قرآن کریم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع)

قم (پانا) - نشست صمیمی حافظان و قاریان قرآن کریم با هیات خادم الرضا(ع) امشب در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی حافظان و قاریان قرآن کریم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع)

محفل ضیافت افطاری و نشست صمیمی حافظان و قاریان قرآن کریم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) همزمان با دومین شب ماه مبارک رمضان در حسینیه هیات بنی فاطمه(س) قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «حمید ناطقی» مسئول هیات خادم الرضا(ع) برگزاری ضیافت افطاری گروه های مختلف مردم و فعالان فرهنگی اجتماعی بخصوص میهمانان قرآنی استان را در سی و یکمین سال تاسیس هیات، مایه مباهات هیات خادم الرضا(ع) و از بزرگترین افتخارات آن برشمرد.

 حجت الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری رئیس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استان قم نیز  در نشست فوق عنوان کرد: قرآن ذاتا از جنس علم حضوری است و نه حصولی و جایگاه آن در قلب انسان است و نه ذهن.

وی گفت: امروز بشر تشنه علم حضوری است که فقط در آموزه ها و تعالیم روحبخش قرآن یافت می شود.

 در این نشست، دو تن از قاریان برگزیده در فضایی آکنده از عطر و بوی بهار قرآن به اجرای تلاوت تحقیق و ترتیل پرداختند.

همچنین با اعطای نشان خادمی هیات خادم الرضا(ع)، از علی علیزاده، علی اصغر آمیغی، جلال خدامحمدی، سید سعید چاووشی، علی بابکی، حسن نیکنامیان و یحیی ابطحی به عنوان پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان تجلیل شد.

در نشست صمیمی و ضیافت افطاری فوق که به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن و ماه طراوت کلام الهی و نیز تقدیر از تلاش های فعالان و خادمان کلام وحی در استان قم برگزار شد، جمع زیادی از اساتید قرآنی، پیشکسوتان قرآنی آموزش و پرورش، حافظان و قاریان برجسته، گروه های همخوانی و دیگر مرتبطین حضور داشتند.

در این نشست همچنین یاد و خاطره اساتید فقید جامعه قرآنی از جمله شهیدی پور، رنگرز، رنجبر، علامی و...  گرامی داشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار