تقدیر از اثر خبرنگار پانا قم در آیین اختتامیه پویش «من و بابای گلم»

قم (پانا) – مراسم اختتامیه و آیین تجلیل از دانش‌آموزان فعال در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تالار آموزش خانه معلم قم برگزار و از اثر ارسالی خبرنگار پانا در این مراسم تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از اثر خبرنگار پانا قم در آیین اختتامیه پویش «من و بابای گلم»

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم اختتامیه پویش «من و بابای گلم» که با موضوع دعوت به حضور در پای صندوق‌های رای برگزار شد، اظهار کرد: امروز خانواده در جامعه با دانش‌آموز باید مانوس بوده و ارتباط بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا آموزش و پرورش، برنامه‌های متعددی به منظور مشارکت بیشتر آن‌ها در فعالیت‌های دانش‌آموزان در مدارس ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم نیز با بیان اینکه دانش‌آموزان همیشه در عرصه‌های مختلف کنشگر، فعال و سرنوشت‌ساز بوده و هستند، عنوان کرد: دانش‌آموزان با حضور فعال در این پویش، نشان دادند که آینده ایران و انقلاب اسلامی برایشان بسیار اهمیت دارد.

در این مراسم که با مشارکت انجمن اولیا و مربیان و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد 5 تَن از دانش‌آموزان برگزیده پویش به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل جامعه و خانواده و پویش مذکور پرداختند.

در پایان از 33 اثر برگزیده پویش «من و بابای گلم» با اهدای هدایایی تجلیل شد. فیلم ارسالی رقیه‌سادات موسوی (دانش‌آموز پایه نهم دبیرستان سیداحمد فاتحی 2 ناحیه 2) قم نیز جزو برگزیدگان بود.

دانش‌آموزخبرنگار: رقیه‌سادات موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار