معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین:

دانش‌آموزان نخبه فرهنگی قزوین به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با مساعدت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ۱۳ دانش‌آموز نخبه فرهنگی این استان روانه اولین دوره اردوی زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس شدند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نخبه فرهنگی قزوین به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند

حسین محمدزاده ضمن تقدیر از حضور چشمگیر شرکت‌کنندگان در جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» افزود: با مساعدت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۳ دانش‌آموز نخبه فرهنگی، عازم اولین دوره اردوی زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس شدند.

وی افزود بیش از 2000 اثر در دبیرخانه  استانی چهل‌ویکمین جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا پذیرش شدند که پس از انجام داوری استانی، بیش از 400 اثر به عنوان برگزیده استان معرفی شدند که از این میان 300 اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: 51 اثر استان قزوین در مرحله کشوری حائز رتبه  شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در جشنواره «دانایی توانایی» که به «کتاب‌نوش» تغییر نام یافته، بیش از هزار دانش‌آموز از استان قزوین شرکت کردند که از این میان تعداد 10 نفر (۵ دانش‌آموز دختر و ۵ دانش‌آموز پسر) از دانش‌آموزان برگزیده ششمین دوره جشنواره دانایی توانایی (کتابخوانی) استان قزوین شدند و به جشنواره کشوری ششمین دوره جشنواره دانایی توانایی راه یافتند.

خبرنگار: علی چناقچی 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار