نخستین کنسرت موسیقی بدون کلام «نوای آفتاب» در سال جاری

تهران (پانا) - ارکستر نوای آفتاب در نخستین فعالیت هنری خود در سال 1403، کنسرتی بدون کلام را اجرا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین کنسرت موسیقی بدون کلام «نوای آفتاب» در سال جاری

امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال 1403، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال 1387 که اجرا با ارکسترهای مختلفی  را آغاز کردم  همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده ای که همراه ارکستر اجرا می کند،‌ توانایی های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که  عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال 1402 در  دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره  داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی ارکستر،  قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار