مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

اوج قله امور پرورشی رسیدن به بصیرت است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه در امور پرورشی طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری به دنبال بصیرت هستیم، گفت: اوج قله امور پرورشی رسیدن به بصیرت است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اوج قله امور پرورشی رسیدن به بصیرت است

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، محمدمهدی متحدزاده به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این استان منصوب و از زحمات علیرضا شادباش تقدیر به عمل آمد.

فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در مراسم تودیع و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اهمیت و وسعت امور پرورشی گفت: در امور پرورشی طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری به دنبال بصیرت هستیم و اوج قله امور پرورشی، رسیدن به بصیرت است.

قاسمی افزود: انسانیت، معنویت، اخلاق و هویت، زیرمجموعه بصیرت هستند و هرگاه این‌ها کنار هم قرار گرفت، انسان به یک هوش معنوی دست پیدا می‌کند که به آن بصیرت می‌گویند.

IMG_۲۰۲۴۰۳۱۶_۱۳۰۲۳۶

وی گفت: از جناب متحدزاده در سِمت جدید انتظار دارم مواردی از قبیل پرورش روحیه توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام، رعایت عدالت، قانون‌مداری، داشتن روحیه انقلابی و توجه ویژه به تشکل‌ها را انجام دهد.

قاسمی ادامه داد: از معاون جدید پرورشی همچنین انتظار دارم به‌طور ویژه، توجه به تحقیق و پژوهش، ارتباط با حوزه، دانشگاه، روحانیت و ائمه جمعه، نشاط‌آفرینی، ایجاد انگیزه در جوانان و تربیت سرباز امام زمان(عج) را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: متحدزاده، فردی امین، باهوش، متخصص و حافظ قرآن است که مطمئناً حوزه پرورشی را درک و لمس کرده و امیدوارم زمینه خرد جمعی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود: جناب شادباش را نیز فردی می‌دانم که پرورش، جزو ذات وی بوده و خود یک فرد پرورش‌یافته است و برای هر 2 آرزوی موفقیت داریم.

در این مراسم همچنین از زحمات علیرضا شادباش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

IMG_۲۰۲۴۰۳۱۶_۱۳۱۴۳۷

تصاویر از: دانش‌آموزخبرنگار زهرا زین‌العابدین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار