مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

بیش از ۳۸۳۲ داوطلب ملاردی در مرحله اول آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند

ملارد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از شرکت بیش از ۳۸۳۲ داوطلب ملاردی در مرحله اول آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

سعید تیموری‌راد، به اتفاق سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان، از روند برگزاری کنکور در شهرستان ملارد بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار کرد: داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی  ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در راستای امنیت کنکور عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور در این شهرستان پیش‌بینی شده است و نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه داوطلبان کنکور اطمینان داشته باشند که امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود‌؛ امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان باشیم و آن‌ها نتیجه و ثمره زحمات و تلاش‌های خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: آزمون سراسری در شهرستان ملارد، در دونوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد، بیش از ۳هزار‌و ۸۳۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی (ریاضی،تجربی،انسانی، زبان و هنر) در قالب ۱۸ حوزه نوبت دختران و پسران به رقابت می‌پردازند و بیش از ۴۰۰ نفر از همکاران فرهنگی در برگزاری کنکور سراسری در ملارد مشارکت دارند.

تیموری‌راد، در پایان درباره تغییرات مهم کنکور سراسری ۱۴۰۳ گفت: در کنکور سراسری امسال، یک آزمون اختصاصی برای پذیرش معلمان نیز در نظر گرفته شده است و اما آزمون فرهنگیان تنها در نوبت اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود با این حال دانش‌آموزان می‌توانند در رشته‌های دیگر هم امکان قبولی را داشته باشند.

خبرنگار: بتول رحیمی

 

خبرنگار : بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار