مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران:

پیگیری و استمرار قدم در مسیر کارهای اداری، تنها راه نتیجه‌گیری در فعالیت‌ها است

بهارستان دو (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اهمیت پیگیری در رویه اداری امور، خواستار ثبات قدم از شورای اداری در مسیر فعالیت‌ها شد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و استمرار قدم در مسیر کارهای اداری، تنها راه نتیجه‌گیری در فعالیت‌ها است

مسعود بهرامی در نشست توجیهی شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه ۲ بهارستان تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های سال ۱۴۰۳ که موظف به انجام آن در ادارات آموزش و پرورش هستیم، راه‌اندازی ستاد ثبت‌نام، توزیع کتب درسی و امتحانات نهایی هر 3 پایه دبیرستان است. برگزاری آزمون استخدامی و سنجش نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که برنامه‌ریزی آن در منطقه باید صورت گیرد و تا پایان تابستان اتمام شود.

وی هماهنگی بین شوراهای مدیریتی و اداره اداره آموزش و پرورش را اصل مهمی خواند و بیان کرد: نکته حائز اهمیتی که نباید از آن غافل شد، هماهنگی بین شوراهای مدیریتی و اداری اداره آموزش و پرورش منطقه است. برای مثال؛ اگر یکی از شما بر روی یکی از مداراس برای برگزاری امتحانات نهایی حساب کرده است، فرد دیگری برای برگزاری سنجش روی آن مدرسه حساب نکند و همه امور به دور از مختل شدن برگزار شود.

بهرامی به متوازن ساختن امور تاکید کرد و افزود: به این مثال توجه کنید؛ اگر یکی از اعضای شورای اداری بخواهد ساختمانی بسازد، نمی‌تواند بعد از اتمام ساختمان به فکر تجهیز این ساختمان به برق بیفتند و مخالف آن نیز ایجادکننده مشکل است. پس باید متوازن با رویه عمرانی پیش رفت، توازن و تجانس گره‌های زمانی، نیروی انسانی و مکانی را به آسانی حل می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح کیفیت‌بخشی به عملکرد مدیران مدارس در ۱۳۲ مدرسه ناحیه ۲ بهارستان باید کلید بخورد. برخی از این مدیران، استمرار خواهند داشت و تعدادی از مدیران با تشخیص مدیر آموزش و پرورش ناحیه از دستگاه مدیریت مدارس خارج، برخی منتقل و برخی مستمر خواهند بود. ابلاغ انشایی هر ۱۳۲ مدیر مدارس منطقه تا ۳۱ تیرماه باید آماده باشد تا اجرا از اول مهر آغاز شود‌.

بهرامی با اشاره به برگزاری طرح مدیر بالنده و ارزیابی مدیران مدارس اظهار کرد: در ناحیه ۲ بهارستان از اجرایی شدن این طرح‌ها با حضور شورای اداری مسئولیت‌پذیر، مطمئن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های خالص و پرقدرت شما برای من و همه سردمداران اداره‌کل و وزارت، ستودنی است و خواهشمندم که روز معلم که فرصتی طلایی است را مغتنم بشمارید و از مقام شامخ معلم و فرهنگیان تقدیر صورت دهید. چرا که همواره در اداره‌کل شهرستان‌های استان تهران تقدیر، تجلیل و تکریم در صدر امور بوده و خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار