مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

نهادینه‌سازی، لازمه فراموش نکردن نام و فرهنگ شهید در جامعه است

تهران(پانا)- مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در گردهمایی فرزندان شهید شهرستان‌های استان تهران، لازمه فراموش نکردن نام و فرهنگ شهید در جامعه را نهادینه‌سازی این فرهنگ دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۳۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه‌سازی، لازمه فراموش نکردن نام و فرهنگ شهید در جامعه است

دومین گردهمایی فرزندان شهدای شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار، با حضور خانواده ها و فرزندان شهید با عنوان سلام شهید، برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار، مدیر آموزش و پرورش شهریار، امام جمعه شهرستان شهریار و فرماندار شهرستان شهریار در این مراسم حضور یافتند.

عباسعلی رضایی، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این گردهمایی با اشاره به ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد شهید اظهار کرد: در همه مقاطع و عرصه‌ها نباید نام و فرهنگ شهیدان را فراموش کنیم، فرهنگ شهدا باید در جامعه نهادینه شود و اولین گام برای این امر، نهادینه شدن این فرهنگ در درون ما است. فهم از مسائل روز و تبعیت از ولی از جانب شهدا جلوتر از ما بود.

او در ادامه خطاب به فرزندان شهید گفت: فرزند شهید بودن افتخار است و شما فرزندان شهید، باید به خودتان افتخار کنید. باید بدانید که پدر‌ شما با اوج افتخار شهید شد و از چیزهای ارزشمند زندگی خود گذشت و این بزرگ‌ترین عبادت نزد خدا است.

در ادامه، سید حسین حسینی‌نوری، امام جمعه شهرستان شهریار در ادامه در رابطه با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان عنوان کرد: ما شهدا را علاوه که با نام و نشان گرامی می‌داریم باید مقام، رفتار و سبک زندگی شهدا را نیز پاس بداریم و بدانیم که آنان بهترین الگو هستند. مهمترین ویژگی شهدا این است که یک احترام ویژه‌ای برای والدین خود قائل بودند.

IMG_20240310_211330_631

همچنین مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه از این جلسه ابراز خرسندی کرد و گفت: این جلسه از بین مراسمات متعدد برای ما مسئولین حاضر، بهترین و زیباترین جلسه بوده است.

وی در پایان از خانواده و فرزندان شهدای معظم خواست که با دعای آنها بتواند خدمتگزار خوبی برای این خانواده‌های معظم و سایر باشد.

در ادامه این گردهمایی فرزندان شهید در اردوی تفریحی به مسابقه‌های متعدد پرداختند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار