شاهچراغی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق رای در مرحله دوم الکترونیکی است

مردم در ساعات اولیه انتخابات پای صندوق رأی حاضر شوند

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات کشور گفت ۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق رای در ۸ حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی الکترونیکی است که حدود ۲ هزار شعبه آن، سیار است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق رای در مرحله دوم الکترونیکی است

محمدتقی شاهچراغی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، اظهار کرد: ۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق رای در ۸ حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی الکترونیکی است. همانطوری که مردم ایران استحضار دارند، مرحله دوم تکمیل مرحله اول است .در این مرحله برای انتخاب 45 نماینده مجلس در 22 حوزه برگزار شده است.

وی افزود: از ساعت 8 صبح به طور 100درصد همه شعب اخذ رأی ما به خصوص شعب الکترونیک، با همکاری همه مجموعه‌ها 25 هزار و 700 صندوق الکترونیک در حال فعالیت است. این یک زمینه است تا ان‌شالله خود را آماده کنیم تا انتخابات بعدی به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم براساس تشخیص خودشان به افراد صالح رای دهند، افزود: مردم در ساعات اولیه انتخابات پای صندوق رأی حاضر شوند و نگذارند انتخابات به ساعات پایانی رسید؛ در مجموع قریب به 2 هزار شعبه سیار داریم که همه این شعب سیار الکترونیکی است و بیش از ۳۰۰ شعبه سیار آن در تهران وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار