وحیدی ضمن اشاره به طرح نور:

فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که اساس اصلاح با تذکر است

بین کسی که غفلت دارد و کسی که تلاش برای ساختارشکنی می‌کند، تفاوت وجود دارد/ انتخابات الکترونیکی در ۸ حوزه برگزار خواهد شد

تهران‌ (پانا) - وزیر کشور گفت فراجا نیروهای خود را توجیه کرده است که حتما بین کسی که غفلت دارد و کسی که تلاش برای ساختارشکنی می‌کند، تفاوتی وجود دارد. اساس همین است که با تذکر اصلاح شود.

کد مطلب: ۱۴۶۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که اساس اصلاح با تذکر است

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ما است. غالب بانوان ما خودشان را متعهد می‌دانند و حجاب را رعایت می‌کنند. درصد اندکی نیز هستند که رعایت نمی‌کنند و با تذکراتی که داده می‌شود بخشی از آنها رعایت می‌کنند. در بین اینها تعداد انگشت‌شماری هستند که از قانون پیروی نمی‌کنند که فراجا آنها را براساس وظایف قانونی خود به مراجع قانونی هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده است که حتما بین کسی که غفلت دارد و کسی که تلاش برای ساختارشکنی می‌کند، تفاوتی وجود دارد. اساس همین است که با تذکر اصلاح شود. قالب افراد نیز با تذکر توجیه می‌شوند. این جز وظایف ذاتی فراجا است. این کار به عنوان ضابط قوه قضاییه صورت می‌گیرد بنابراین اگر مشکلی باشد باید به مراجع قضایی مراجعه کنید. 

وزیر کشور در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات نیز گفت: دور دوم انتخابات در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود. در این مرحله 45 نماینده جدید در 22 حوزه انتخاب خواهند شد. از این 22 حوزه، 8 حوزه که تهران را هم شامل می‌شود، انتخابات تمام الکترونیکی انجام می‌شود. در دوره قبل که ما در چند حوزه انجام دادیم خیلی کار موفقی بود و این نوبت نیز در 8 حوزه انجام خواهد شد. از یک هفته قبل تبلیغات انجام خواهد شد. 

وی به سفر آیت الله رئیسی به پاکستان اشاره کرد و افزود: جلسات خیلی خوبی با حضور رئیس‌جمهوری و نیروهای امنیتی  در پاکستان انجام شد و نظرها یکسان بود. توافقات خیلی خوبی نیز در هماهنگی‌های بیشتر در برخورد با گروه‌های تروریستی در کنترل مرز و هماهنگی‌های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که در عمل امیدواریم شاهد نتایج خوبی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار