فلاحی در گفت‌و‌گو با پانا:

ضرورت حضور معلمان و دانش‌آموزان در صحنه‌های مقاومت/ امسال برگزاری باشکوه روز قدس دارای اهمیت خاصی است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت حضور معلمان و دانش‌آموزان در صحنه‌های مقاومت باعث می‌شود دید آینده دانش‌آموزان ما نسبت به منطقه، قدرت‌های جهانی و نهاد‌های بین‌المللی روشن شود.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حضور معلمان و دانش‌آموزان در صحنه‌های مقاومت/ امسال برگزاری باشکوه روز قدس دارای اهمیت خاصی است

احمدحسین فلاحی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن تاکید بر برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس، اظهار کرد: «به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا که بنیانگذار روز جهانی قدس بودند، درود می‌فرستیم. امسال به دلیل موقعیت ویژه‌ای که وجود دارد پس از 6 ماه جنایت و نسل‌‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت ویژه آمریکای جهانخوار و مدعیان حقوق بشر، برگزاری روز قدس دارای اهمیت خاصی است.»

وی با بیان اینکه امروز غزه جهانی شد، گفت: «تاکید مقام معظم رهبری این است که رسانه‌های جبهه مقاومت و مردم فلسطین تاکنون خوب پای کار بودند و نباید اجازه دهند غزه فراموش شود. روز گذشته نیز رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام به همین مساله تاکید کردند.»

وی اضافه کرد: «جهانی و رسانه‌ای شدن مساله غزه موضوع مهمی است که راهپیمایی روز قدس نیز در همین راستا خواهد بود. به تعبیر مقام معظم رهبری امسال حتی کشورهای اسلامی نیز پای کار آمدند و موجب جهانی‌تر شدن حمایت از مردم فلسطین شد. علاوه بر این جنایت رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در سوریه بر خلاف تمامی مقررات و قوانین بین‌المللی به این قضیه افزوده شده و در دل محبان جبهه مقاومت در کشورهای منطقه این مساله دردآور و سخت بود به گونه‌ای که حتی شورای امنیت سازمان ملل نیز این اقدام تروریستی را محکوم کرد.»

فلاحی بیان کرد: «بنابراین جنایات اخیر رژیم صهیونیستی  موجب می‌شود که مردم ما بیشتر در صحنه باشند. انتقال این مساله و ناکارآمدی نهادهای بین‌المللی باعث شد که قدرت پوشالی این رژیم شکسته شود و رژیم صهیونیستی هرروز به سوی ضعیف‌تر شدن است.»

این عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: «حضور معلمان و دانش‌آموزان در صحنه‌های مقاومت باعث می‌شود دید آینده دانش‌آموزان ما نسبت به منطقه، قدرت‌های جهانی و نهاد‌های بین‌المللی روشن شود تا به هیچ وجه به نهادهای بین‌المللی اعتماد نکند و باور نکنند که رژیم صهیونیستی قدرتی مشروع در منطقه است یا آمریکا شکست‌ناپذیر است. آمریکا یک حکومت جنایتکار و حامی رژیم صهیونیستی است؛ این نکات باید توسط آموزش و پرورش به نسل بعدی منتقل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار