مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان؛

ثبت یک رکورد در نهضت مدرسه‌سازی/ تحویل ۲۰۷ کلاس درس و دو مجموعه ورزشی

زنجان (پانا) - مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان از ثبت رکورد مدرسه‌سازی با تحویل ۲۰۷ کلاس درس و دو مجموعه ورزشی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت یک رکورد در نهضت مدرسه‌سازی/  تحویل ۲۰۷ کلاس درس و دو مجموعه ورزشی

حمیدرضا اسلامی مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان ضمن درود به روان پاک امام راحل و شهدای انقلاب و آرزو سلامتی برای حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ، با ابراز اینکه تعداد کلاس‌های درس تحویلی طی سال گذشته نسبت به سال قبل از آن یعنی 1401، رشد 134 درصدی را نشان می دهد، گفت:در سال 1402 تعداد 43 پروژه آموزشی با تعداد 234 کلاس درس و 2 پروژه ورزشی افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد، در حالیکه این شاخص در سال 1401، 100 کلاس درس بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به موضوع تهیه و توزیع تجهیزات مدارس پرداخت و بیان داشت: در طی سال 1402 دو مرحله توزیع تجهیزات صورت گرفته که در مرحله اول در آستانه شروع سال تحصیلی و شامل تجهیزات کلاسی اداری ،آموزشی و هنرستانی به ارزش 90 میلیارد ریال مابین مناطق 14 گانه استان توزیع و در مرحله دوم در اسفند بصورت همزمان با سراسر کشور و به ارزش 50 میلیارد ریال توزیع تجهیزات هنرستانی طبق لیست آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 101 فضای آموزشی و پرورشی‌های فعال در سطح استان داریم که شامل 145 هزار متر مربع زیر بناست در سال 1402مقدار 24 هزار و 600 مترمربع ایزوگام تحویل مدارس استان شده و همچنین آسفالت ریزی 144 هزارمترمربع محوطه شامل 94 مدرسه انجام شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تقدیر از مشارکت خیرین مدرسه ساز، توضیح داد: خوشبختانه خیرین عزیز در سال گذشته نیز همراه ما بودند و با مشارکت آنها توانستیم از سقف 12 ساله تحویل کلاس های درس عبور کنیم، که نشان دهنده جایگاه ویژه خیّرین در پیشبرد اهداف نوسازی مدارس استان زنجان است.

وی مسئولیت اجتماعی شرکت های و بخش خصوصی را مسیر دیگری برای جلب مشارکت برشمرد و افزود: در بخش مسئولیت اجتماعی صنایع همکار به میزان 200 میلیارد ریال در این بخش تحقق تعهد داشتند و برای سال آینده نیز ما در نظر داریم با جذب حداکثری این بخش بتوانیم از مشارکت ارزنده این عزیزان بهره بیشتری داشته باشیم و در این راستا مذاکرات خوبی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با آرزوی سالی سرشار از اتفاقات خوب برای همکاران، بیان داشت: اولویت ما در سال جدید تکمیل پروژهای نیمه تمام آموزشی استان و تامین اعتبار برای پروژه های مشارکتی است. یک کار مهم دیگر مقاوم سازی و تکمیل استادیوم 15000 نفری شهر زنجان که در سفر ریاست جمهور اجرای آن به عهده این دستگاه گذاشته شده است و در پایان تلاش می کنیم سرانه فضاهای آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی استان با بهره برداری و تجهیز پروژه های جدید افزایش یابد.

اسلامی بخش اعظم موفقیت های کسب شده را مرهون تلاش و دلسوزی همکاران دانست و در پایان گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان با وجود کمبود تعداد پرسنل کارهای بزرگی انجام داده که نشان دهنده بهره وری بالای نیروی انسانی این اداره کل است و ما نیز تلاش کردیم به اشکال مختلف جبران خدمات نموده و مطالباتشان را پیگیری کرده و قدردان زحمات آنها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار