معاون سازمان نوسازی مدارس خبر داد؛

ساخت ‌2790 پروژه آموزشی و پرورشی در سال 1402

۱۰۴ هزار کلاس درس کشور نیازمند بازسازی است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در مراسم تکریم از خیرین مدرسه‌ساز از تحویل 2790 پروژه در سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ‌2790 پروژه آموزشی و پرورشی در سال 1402

صفرعلی یازرلو در ‌مراسم تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی ‌‌گزارشی از برنامه سال 1402 ارائه کرد و با بیان اینکه ‌2790 پروژه در این سال تحویل شده است، ‌‌گفت: در سال گذشته حدود ۲ هزار و ۹۷۰ پروژه را تحویل داده‌ایم. ۵۴ درصد پروژه‌های تحویلی سال گذشته توسط خیرین به بهره‌برداری رسید و دانش‌آموزان در این واحدها به تحصیل مشغول شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور ‌به میزان مشارکت بالا و رکورد خیرین مدرسه‌ساز در ساخت مدارس اشاره کرد و افزود: در سال گذشته خیرین حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان  برای ساخت و ساز مدارس تعهد داشتند. این یک رکورد در مدرسه‌سازی است که با همت  خیرین مدرسه ساز این مبلغ محقق شده و در مسیر مدرسه‌سازی به‌کار گرفته شده است.‌

یازرلو از نیاز به بازسازی 104 هزار کلاس درس در سطح کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر از صد و چهار هزار مدرسه‌ای که در سطح کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، حدود ۱۸ درصد آن‌ها نیازمند بازسازی است، که این رقم شامل حدود 104 هزار کلاس درس است. تقاضا داریم که خیرین و نیکوکاران در راستای بازسازی و ایمن‌سازی این واحدهای آموزشی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به کمبود فضای آموزشی در سطح کشور بیان کرد: با توجه به رشد جامعه دانش‌آموزی از گذشته تا به امروز همواره نیاز به تاسیس مدرسه بوده و این نیاز همچنان وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار