درخشش تیم کشتی شیروان در مسابقات کشتی باچوخه گود شهدای شهر زیارت

شیروان(پانا)_ نتیجه رقابت‌ ۱۷۰ ورزشکار گود کشتی باچوخه شهدای شهر زیارت با درخشش شیروان به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم کشتی شیروان در مسابقات کشتی باچوخه گود شهدای شهر زیارت

محمدتقی فیاض عضو هیئت کشتی آزاد شیروان گفت: از مجمع ۱۷۰ کشتی گیر که در این مسابقه شرکت کردند تیم شیروان اول و تیم قوچان و بجنورد دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن ۶۶ کیلوگرم، حمید سلمانیان از شیروان، ابوالفضل آشفته از مانه و سملقان و حمیدرضا کارگر مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فیاض بیان کرد: در وزن ۷۴ کیلوگرم، طاهر شعبانی از درگز، سعید قنبری از قوچان، مسعودباغچقی از بجنورد مقام اول تا سوم را دریافت کردند. در وزن های ۸۴ کیلوگرم، میلاد حسنی از شیروان و میلاد رضایی از قوچان و امین باغچقی از بجنورد اول تا سوم شدند. 

وی اظهار کرد: در وزن مثبت ۹۶ کیلوگرم هم. شیرزاد بهادری از شیروان و محمد مهدی راستگو از مشهد و هادی تیموری از تربت جام مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کردند: اولین سالی بود که با حضور ۱۷۰ نفر و در گود کشتی شهدا در شهر زیارت مسابقه برگزار شد. در این مسابقات از همه شهرستان ها و استان های مختلف همچون خراسان رضوی و شمالی و توابع حضور داشتند.

عضو هیئت کشتی آزاد عنوان کردند: این مسابقه با همکاری شهردار و شهرداری زیارت و ریاست ورزش و جوانان استان و شهرستان و نیروی انتظامی شیروان و زیارت و اهالی و خیران زیارت وهیئت کشتی شیروان و شورای زیارت برگزار گردید.

وی بیان کرد: از نیروی انتظامی شیروان جناب سرهنگ یگانه پور و پرسنل نیروی انتظامی شیروان و زیارت و تمام دست اندرکاران برگزاری کشتی باچوخه که در برگزاری باشکوه مسابقه تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنیم و از مسئولین استانی و شهرستانی تقاضای مساعدت در تکمیل و بهسازی گود کشتی که قدمت ۲۰۰ ساله دارد برای شهر زیارت را خواستاریم.

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار