سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد

بجنورد(پانا)- امروز در مراسمی با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی ضمن تقدیر از محمد عقیقی (معاون سابق پرورشی و فرهنگی) و تبریک به حسین قنبری (سرپرست جدید معاونت پرورشی و فرهنگی) اظهار کرد: در معاونت پرورشی طی فعالیت سال گذشته برنامه‌های زیبا و مهمی اجرا شد، لذا بر تبیین اهمیت فعالیت های این معاونت در سطح مدارس و لزوم تداوم فعالیتهای فرهنگی، هنری و تربیتی با محوریت دانش‌آموزان، تاکید می شود.

اکبری در ادامه گفت: در سال 1403 برای تثبیت و استمرار فعالیت اردوگاه ها، کانونها، مراکز مشاوره و تشکل های دانش آموزی برنامه ریزیهای لازم انجام شود تا فعالیت های مدون و قابل اجرایی داشته باشیم .

محمد عقیقی، معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز، افزایش ۳ برابری اعزام اردوهای راهیان نور، اعزام کاروان‌های زیارت اولی‌ها به مقصد قم و مشهد مقدس، کسب عناوین متعدد فرهنگی و هنری در عرصه ملی و منطقه ای، برگزاری گسترده جشنهای تکلیف و روزه اولیها، ترویج اقامه نماز در مدارس، تبیین مفاهیم ارزشمند قرآنی و کار شبانه روزی در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را از مهمترین دستاوردهای این معاونت در سال گذشته عنوان کرد.

حسین قنبری سرپرست جدید معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیاده سازی ارکان سند تحول بنیادین بر پایه تعامل و اتکا به توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان استان را از مهمترین شاخصهای کاری این معاونت عنوان کرد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات محمد عقیقی، حسین قنبری، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی، با حفظ سِمَت، به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی منصوب شد.

محمد عقیقی، تابستان ۱۴۰۰ به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان منصوب و اسفند ۱۴۰۲ بازنشسته شد.

خبرنگار : سعیده حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار