در شهرستان مرزی‌ کلات؛

معلمی که کارآفرینی را برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد

کلات (پانا) - آموزگار پایه چهارم ابتدایی آموزشگاه شهید هاشمی‌نژاد دربند شهر کلات با همراهی مدیر آموزشگاه، مهارت پرورش کرم ابریشم را به دانش‌آموزان آموخت.

کد مطلب: ۱۴۷۰۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمی که کارآفرینی را برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد

سمانه یزدان‌پناه، معلم خوش‌‌ذوق از شهرستان مرزی و زیبای کلات ضمن ابراز علاقه شخصی به آموختن مهارت و کارآفرینی در این خصوص گفت: پرورش کرم ابریشم برای دانش‌آموزان، مقدمه آشنایی آن‌ها با کارآفرینی است.

وی افزود: آموزش کارآفرینی در مدارس، تنها برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و کارآفرینی انتفاعی برای خود نیست بلکه کارآفرینی، یک روش و شیوه زندگی است که کاربردی مهم در تمام ابعاد زندگی شخصی، سازمانی و اجتماعی فرد دارد.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروز کارمندان، مسئولان، مدیران و کارآفرینان آینده این مرز و بوم هستند. بنابراین با آموختن این مسائل می‌توانند هنگام تصمیم‌گیری برای زندگی و شغل خود بهتر عمل کنند.

IMG_20240425_171630_500

خانم معلم کلاتی در خصوص این فعالیت تشریح کرد: پس از آموختن صفر تا صد مهارت پرورش کرم ابریشم و سایر آموزش‌های لازم، پرورش کرم ابریشم و نگهداری و تغذیه کرم‌ها با برگ توت توسط خود دانش‌آموز به راحتی صورت می‌گیرد. دانش‌آموزان در این طرح با یک مهارت آشنا شدند و تمام مراحل پرورش کرم ابریشم را مدیریت می‌کنند.

 

IMG_20240425_171627_457

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار