مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی

تولید محتوا یکی از بزرگترین نیازهای امروز در فضای رسانه است

نیشابور (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: یکی از بزرگترین نیازهای ما تولید محتوا است که در این زمینه، خوراک کافی برای هدایت نسل جوان و نوجوان باید داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۴۶۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوا یکی از بزرگترین نیازهای امروز در فضای رسانه است

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان خراسان رضوی از فضای تولید محتوای دانش‌آموزی «ربدان» بازدید کرد.

سیدامیر شوشتری در بازدید از رسانه ربدان با اظهار خرسندی از تشکیل این فضای آموزشی مهم گفت: نقش رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست و ترسیم آینده توسط رسانه انجام می‌شود. وقتی وارد این عرصه می‌شویم باید خواسته‌های شخصی و عوامل احساساتی را دخیل نکرده و در این کار، امانتداری و صداقت، نکته مهمی است که باید توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شما در جایگاه تاثیرگذار و حساسی قرار دارید و باید حس مسئولیت داشته باشید، خاطرنشان کرد: بنده معتقدم یکی از بزرگترین نیازهای ما تولید محتوا است و در این زمینه، خوراک کافی برای هدایت نسل جوان و نوجوان باید داشته باشیم.

شوشتری با بیان اینکه هنر و تولیدات متناسب با نیازها آنقدر مهم است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار باشد، اضافه کرد: اگر نمی‌توانیم محتوای جدید تولید کنیم در صورت نیاز می‌توانیم از محتواهای تولید شده اساتید نامدار استفاده کنیم و از این مساله هرگز نباید غافل شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: در این موضوع مهم باید با دقت گام برداریم. امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است و کسانی که دارای تجربیات بالا و عمیق هستند می‌توانند در این حوزه، کمک شایانی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار