رییس سازمان بسیج مستضعفین در سالروز شکست آمریکا در طبس عنوان کرد:

وعده صادق الهی در واقعه طبس

بیرجند (پانا) - مراسم بزرگداشت 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور،، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، جمعی از مدیران و مردم در محل مسجد شکر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وعده صادق الهی در واقعه طبس

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با بیان اینکه 5 اردیبهشت ماه روز بزرگی درتاریخ ایران اسلامی است، گفت: پیام های با عظمتی در این حادثه نهفته است.

سردار غلامرضا سلیمانی 5 اردیبهشت ماه را وعده صادق الهی دانست و افزود: آمریکا با اینکه 250 سال سابقه موجودیت دارد 240 سال در جنگ با کشورهای مختلف بوده است.

وی ادامه داد: آیا کارکنگره امریکا فقط اعمال تحریم علیه ملت ها و حمله مسلحانه به کشورهای مظلوم است؟ با کدام مجوز افغانستان را 20 سال اشغال کردند،  ویتنام را چند دهه سوزاندند و برخی از مناطق سوریه را برای بهره مندی از نفت اشغال کردند.

اسراییل بدون آمریکا دوام نمی آورد

وی با بیان اینکه اگر امریکا در کنار دولت کودک کش اسراییل نباشد 24 ساعت هم دوام نمی آورد، گفت: بیداری را در مردم آمریکا می بینیم ولی کافی نیست و نباید بگذارند کنگره آمریکا براحتی دستور کشتار مردم را در اقصی نقاط جهان صادرکند.

وی بیان کرد: آمریکا و شیطان بزرگ را باید شناخت چون با هدف سلطه بر جهان شکل گرفته است و پشت صحنه تمام قدرت سیاسی امریکا صهیونیست ها هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشو افزود: ملت ایران افتخارات بزرگی رقم زده است و به گفته امام راحل در عملیات پنجه عقاب شن ها مامور خدا گشتند و با عنایت الهی این عملیات به شکست انجامید.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمریکا خیلی جنایت کار است، گفت: عملیات وعده صادق تنبیهی از سوی ملت ایران برای پاسخ به جنایت های اسراییل بود که دقیق برنامه ریزی شد و با صلابت اجرایی شد و بلحاظ تاکتیکی جهان اسلام بعد وعده صادق قد کشید.

میخی بر تابوت صهیونیست ها

وی عملیات وعده صادق را میخی بر تابوت صهیونیست ها دانست و عنوان کرد: آرایش جدید جهان اسلام بسیار مهم است و آمریکا باید این آرایش را بپذیرد.

سردار سلیمانی افزود: هیچ پرنده ای حق عبور از کشور ایران را بدون اجازه ندارد و جهان این ایستادگی را می بیند و آن را تحسین می کند.

واقعه طبس نباید فراموش شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی هم در این مراسم با بیان اینکه واقعه صحرای طبس اسناد ملموسی دارد که برای مردم منطقه و استان روشن و مبرهن است، گفت:با این وجود در سطح کشوری توجه خاصی به این واقعه نمی شود و در دو سال گذشته این مراسم میهمان کشوری نداشته که تقاضا می شود در جلسات کشوری توجه مسئولین کشوری و لشکری به این موضوع معطوف شود تا این واقعه از اذهان ملی و جهانی حذف نشود.

محمد رضا طالبی افزود: برای موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس هم علی رغم اینکه اعتبارات ملی مصوب شده تاکنون رقمی دریافت نکرده ایم و فقط از محل سفر هیات دولت به استان مبلغ 15 میلیارد تومان و از محل متمم سفر مبلغ 4 میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است.

وی خواستار تخصیص اعتبارات ملی به این پروژه شد و اذعان داشت: اتمام پروژه به اعتبار 100 میلیاردی نیاز دارد که تامین آن از محل اعتبارات استانی امکان پذیر نیست.

نماز شکر مردم طبس

امام جمعه شهرستان طبس هم در ادامه مراسم علت دشمنی استکبار جهانی را نسبت به ایران اسلامی، ایمان، عزت، بصیرت و هوشیاری ملت عنوان کرد و گفت:مردم طبس از سال 59 تاکنون در تمامی مساجد شهرستان نماز شکر را می خوانند و قدردان این معجزه الهی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی با اشاره به توطئه ها و چالش هایی که استکبار در سالهای بعد از پیروزی انقلاب برای کشور بوجود آورده افزود: به فرماندهی رهبر فرزانه و حکیم ایران اسلامی همواره کشور ما از این چالش ها سربلند بیرون آمده است.

دستور رهبری بر زمین مانده است

مسئول موزه استکبار ستیزی صحرای طبس هم در ادامه با اشاره به موافقت رهبری با احداث موزه بین المللی صحرای طبس که فرمودند: «این کار بلامانع است لیکن پر هزینه و کم اثر نباشد»، گفت: اگر در سال88 اقدام می شد با 5تا 10 میلیارد تومان این موزه احداث می شد که این اتفاق نیفتاد بنابراین در سال 98 یک میلیارد تومان با ردیف ملی به پروژه تخصیص یافت که با پیگیری های صورت گرفته به 5 میلیارد تومان افزایش یافت.

علی جهان بخش بیان کرد: در سال 99 هم اعتبار 5 میلیاردی را به 10 میلیارد تومان رساندیم و در سال های بعد هم اعتبار 10 میلیاردی را به 15 میلیارد تومان رساندیم که فونداسیون پروژه با همین مبلغ شروع شده است. وی ادامه داد: با این مبالغ قطره چکانی این موزه بین المللی بجایی نمی رسد و ما آمادگی داریم در مدت دو سال این موزه 3800 مترمربعی را افتتاح کنیم و تمام آثارجنایات امریکا و صهیونیست ها در این موزه نمایان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این دستور رهبری نباید روی زمین بماند، گفت:فرصت کویر نوردی و گردشگری را هم فراهم خواهیم کرد. وی بر رفع مشکل آب برق و بودجه مسجد شکر و موزه استکبار ستیزی تاکید وعنوان کرد: موزه استکبار ستیزی صحرای طبس 30تا 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رونمایی از 50 پوستر سخنرانی صدیقه مدرسی، همسر شهید منتظر قائم؛ تنها شهید حادثه طبس، روایت واقعه صحرای طبس توسط راویان، افتتاح سایت اینترنت همراه در مسجد شکر و رونمایی از 50 پوستر طراحی شده توسط گرافیست های مطرح کشوری در رویداد ملی افول ابرهه از جمله برنامه های دیگر این مراسم بودند

 

 


 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار