استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی گفت همه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان برای میزبانی از گردشگران روزه‌دار نوروزی آمادگی کامل دارند.

کد مطلب: ۱۴۶۴۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد قناعت روز چهارشنبه 1 فروردین‌ماه 1403 در بازدید از راهدار خانه شهید برازنده مقدم بیرجند گفت: طرح نورزی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از 24 اسفند در قالب برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان آغاز شده است.

استاندار خراسان جنوبی یادآورشد: کمیته‌های 12 گانه‌ای هم ذیل ستاد خدمات اجرایی سفر استان تشکل شده که با تعامل و همدلی موجود بین اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی، خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تسهیل شده است.

قناعت گفت: بر اساس گزارش‌های ارایه شده آمادگی کامل برای میزبانی و خدمات‌رسانی به گردشگران روزه‌داری که به استان وارد می‌شوند، وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، در حال حاضر درصد ورودی مسافران به خراسان جنوبی در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش یافته است.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: احتمال افزایش تردد در شبهای قدر و پایان تعطیلات نوروز و همچنین در تعطیلات عید فطر وجود دارد.

قناعت ادامه داد: آمار تصادفات و تلفات جاده ای در مقایسه با سال 1402 در این مدت، سیر نزولی دارد و آرزومندیم که همین روال در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار