عملکرد خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن، الگوی مناسبی برای کشور است

بیرجند (پانا)- عملکرد خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن، الگویی مناسب برای کل کشور است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن، الگوی مناسبی برای کشور است

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن که در وزارت راه و شهرسازی و با حضور دستیار ویژه وزیر و معاونین وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اقدامات استان خراسان جنوبی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه بعد از ارائه گزارشی درخصوص روند اجرای کار از بدو ثبت‌نام متقاضیان تا تحویل زمین‌ها و ساخت بخش عمده‌ای از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به این نکته تاکید شد که عملکرد خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن چه در زمینه تامین زمین و چه در مراحل ساخت می‌تواند الگویی مناسب برای کل کشور باشد.

در این جلسه، پس از بررسی شرایط موجود و پیشرفت فیزیکی واحدهای در حال احداث، موضوع ضرورت تامین منابع اعتباری لازم جهت اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی در این سایت‌ها مطرح شد.

قول مساعد تامین منابع اعتباری در راستای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی به منظور ایجاد شرایط لازم جهت استقرار و سکونت متقاضیان در واحدهای مسکونی برای سال آینده، مهمترین نتیجه این نشست بود.

این جلسه با حضور علیرضا عباس‌زاده (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی)، میرمحمد مودی (مدیرکل راه و شهرسازی) و قاسم تنها (مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار