فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران:

مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرده بود، بازداشت شد

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس (بی‌آر‌تی) حمله کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرده بود، بازداشت شد

فروردین ماه امسال ویدئویی از ضرب و شتم مردم به وسیله زنجیر در اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی در فضای مجازی منتشر شد که متعاقب آن تیمی ویژه از ماموران نیروی انتظامی، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند (قبل از میدان امام حسین) مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

عباسعلی محمدیان؛ رئیس پلیس تهران در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه بابت همراهی همیشگی‌شان با نیروی انتظامی و انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات؛ درخصوص دستگیری ضارب مسافران اتوبوس درون شهری، مطرح کرد: صحنه‌ای دلخراش در اتوبوس رخ داد که برای پلیس قابل تحمل نبود ولی بعضی موضوعات اجبارا پیش می‌آید. مهم این است که پلیس برای دستگیری مجرم با توان، تجربه و هنر خود جلو می‌آید. 

فرمانده انتظامی تهران همچنین از شهروندی که واقعه ضرب و شتم را مستندسازی کرده بود، تشکر کرد و اظهار داشت: آن فیلم به عنوان اولین مستند ما برای شناسایی مجرم استفاده شد و هویت فرد پس از ۶ روز از حادثه پیدا شد، اما شخص متهم بنابر اذعان وی و همچنین تحقیقات پلیس احساس ترس و نگرانی کرده و از تهران متواری شده و در یکی از روستاهای استان‌های غربی کشور پناهنده شده و هیچگونه ارتباط با بیرون نداشت. اما درنتیجه درایت و تجهیزات همکاران، محل اختفای این فرد کشف و پس از یک درگیری، متهم دستگیر و به تهران منتقل شد.

محمدیان به عنوان آخرین هشدار خود به کسانیکه توان پلیس را باور ندارند و دست به اقدامات مجرمانه می‌زنند؛ تصریح کرد: پلیس با هیچکس تعارف ندارد و اگر صحنه های این‌چنینی تکرار شود با تمام توان‌ اقدام خواهد کرد. بحمدالله با اقدامات به‌موقع و قاطعانه دستگاه قضایی، مجازات بسیار سنگینی برای این افراد تعیین خواهد شد و هیچ فاصله‌‌ای بین محاکمه و مجازات ایشان نخواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه متهم دارای سابقه کیفری بوده است، عنوان کرد: در ارتکاب جرم افراد دیگری حضور داشته اند اما در صحنه جرم تنها بوده است و سایر همدستان مورد شناسایی پلیس قرار گرفته‌اند.

تهران

خبرنگار: محمدامین راست بندی

نویسنده : محمد امین راست بندی عکاس : محمد امین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار