مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴:

بهداشت، لازمه حفظ سلامتی و تندرستی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ با بیان اینکه دانش‌آموزان باید بتوانند توانمندی‌های فردی را در قالب مهارت‌ها آموزش ببینند؛ بهداشت را لازمه حفظ سلامتی و تندرستی خود و جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بهداشت، لازمه حفظ سلامتی و تندرستی است

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت نوجوان سالم گرامیداشت هفته سلامت با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای نماهنگ من نوکر حسینم توسط بهنام غافلی مداح اهل بیت(ع) و اجرای ورزش زورخانه‌ای و اهدای جوایز به دانش آموزان و مربیان راهنما و تقدیر از عوامل اجرایی در محل سالن کوثر منطقه ۱۴ با حضور قاسم بیانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، زهرا بهرامی  معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان واحدهای مختلف برگزار شد.

قاسم بیانی مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه ۱۴ در سخنان خود بر آسیب های اجتماعی که دانش آموزان را تهدید می‌کند اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقاتی در سطح جشنواره‌های اینچنینی و اهدای جوایز می‌تواند دانش‌آموزان مدارس را در جهت سلامت روح و روان یاری کرده و در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدارس نیز گام موثری باشد.

بیانی ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و مراسم اختتامیه گفت: بهداشت، لازمه حفظ سلامتی و تندرستی است و همواره شنیده‌ایم که می‌گویند پیشگیری، بهتر از درمان است. بنابراین هر اندازه بتوان از ایجاد یک مشکل یا بحران جلوگیری و پیشگیری کرد به همان اندازه در امنیت و سلامت روانی و جسمی قرار گرفته و هم هزینه‌های پایینی را متحمل خواهیم شد.

وی افزود: دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت باید هم آموزش بگیرند و هم این آموزش‌ها و مفاهیم را به دوستان، همکلاسی‌ها و خانواده به نوعی ترویج و نشر دهند. در واقع دانش‌آموزان باید بتوانند توانمندی‌های فردی را در قالب مهارت‌ها آموزش ببینند چرا که به طور حتم اثرگذاری مطلوبی در مهارت‌های فردی و انتخاب سبک زندگی سالم دارد.

 

نویسنده : ندا کیایی عکاس : ندا کیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار