مدیر کل آموزش ‌و پرورش شهر تهران:

پویایی و تدوین برنامه‌های عملیاتی واحد‌ها، تنها راه برون رفت از روزمرگی است

زبان مشورت و کار تیمی نشان از بلوغ سازمانی دارد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بیان اینکه تنها راه برون رفت از روزمرگی، تدوین برنامه‌های عملیاتی و پویایی است؛ به روز شدن فعالیت‌ها را موجب پویایی بیشتر دانست و گفت پویایی بیشتر منتج به نشاط و امید در سازمان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پویایی و تدوین برنامه‌های عملیاتی واحد‌ها، تنها راه برون رفت از روزمرگی است

علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در دیدار نوروزی با معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان اداری پایتخت در مسجد قدس ضمن تبریک تقارن بهار قرآن و طبیعت و قدردانی از تلاش همکاران در آموزش و پرورش شهر تهران و مناطق تابع عنوان کرد: روزه‌ی ماه مبارک رمضان قدرت خویشتنداری انسان را در مقابل خواهش‌های نفسانی بالا می‌برد. هر چه انسان پاسخ به این خواهش‌ها بدهد، میل و توقع و انتظار نفس انسان بیشتر می‌شود. یک توان متوقف‌کردن این خواهش‌ها در انسان باید وجود داشته باشد. روزه این را به انسان می‌دهد. تمرین تقویت اراده، تقویت روح، مهارکردن خواهش‌های تمام‌نشدنی نفس.

سپس کریمیان ضمن تقدیر از حضور پرشور و دشمن شکن، فرهنگیان و دانش آموزان در حماسه روز قدس بیان کرد: در راهپیمایی روز قدس شاهد یک خروش ملی بودیم، فرهنگیان گرامی و ملت ولایتمدار ایران اسلامی به تبعیت از فرمان تاریخی امام راحل(ره) و با لبیک به رهنمون‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در حمایت از مردم مظلوم و قهرمان فلسطین به میدان آمدند و مظلومیت پاره تن اسلام را یک صدا فریاد زدند.

کریمیان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر باید از وقایع و جنایات رخ داده توسط رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین شرمسار باشند، افزود: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مدت‌های زیادی است که به همه دنیا ثابت شده، حمله به ساختمان سفارت ایران در سوریه و شهادت سرداران رشید سپاه اسلام، مستشاران نظامی ارشد ایران و شهدای همراه، نفرت جهانیان را نسبت به آنان چند برابر کرده و خوب است که بدانند هر لحظه بیشتر به انحطاط کامل نزدیک می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، حضور غیرتمندانه و گسترده فرهنگیان مومن و متدین در پشتیبانی از فلسطین و حمایت از مردم مظلوم غزه در روز جهانی قدس را پرغرور توصیف کرد و گفت: فرهنگیان عزیز با حضور در صحنه‌های ملی و دینی ثابت می‌کنند که پای نظام و آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدا ایستاده اند و امنیت کشور، به لحاظ حفاظت از نگاه آلوده دشمنان را تضمین و نقشه شوم بد خواهان این نظام و ملت را برای نا امنی این سرزمین خنثی و نقش بر آب می‌کنند.

کریمیان در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد معاونین، مدیران و همکاران در ستاد و صف از ارائه طرح‌های جدید گفت: آموزش و پرورش یکی از نهاد مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که نقش مهم و بی بدیلی در تربیت نسل های پیش رو و فردای ایران اسلامی دارد و از تاکیدات مهم "مقام معظم رهبری(مدظله العالی)"می‌باشد.

وی بیان کرد: به روز شدن فعالیت‌ها و عملکردها در تمامی حوزه‌ها موجب پویایی بیشتر آن می‌شود. و این پویایی منتج به نشاط و امید در سازمان خواهد شد.

علیرضا کریمیان  از همکاران خواست تا از طریق روش‌های نوین در حوزه تعلیم‌وتربیت، مسائل را تحلیل و بررسی کنند و در پی یافتن راه‌حل‌های جدید برای مسائل باشند. وی ارائه ایده‌های نو و خلاق را راه حل بیرون رفت از پیچدگی ها در کارها دانست.

وی با عنوان اینکه زبان مشورت و کار تیمی نشان از بلوغ سازمانی دارد و با تاکید بر اولویت بندی امور اظهار داشت: اولویت بندی و تقسیم کار بدون شک از شتابزدگی جلوگیری کرده و نتایج خوبی را بهمراه خواهد داشت. و پویایی و تدوین برنامه‌های عملیاتی واحد‌ها، تنها راه برون رفت از روزمرگی است.

کریمیان رمز موفقیت شهر تهران را توجه و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  و رئیس جمهور محترم  و انجام کار تیمی همکاران، همدلی و انسجام برشمرد.

کریمیان پایتخت را الگو و پیشران تعلیم و تربیت برشمرد و افزود با گزارشات دریافت شده از حوزه های ستادی مشخص است که الحمدالله ریل گذاری خوب و مطلوبی صورت گرفته است و حرکت بر روی این ریل با ارائه ایده‌های نو و خلاق ما را به یک مسیر و هدف عالی رهنمود می‌کند ولی باید سرعت را به همراه کیفیت افزایش دهیم تا بتوانیم امید بخشی را در بین نسل آینده ساز ایران قوی بیشتر نمایم تا آنها با الهام از شعار سال در زمینه های علمی و مهارتی گام های اصلی را بر دارند و این وظیفه شما مدیران و مسئولین ستادی است که راه را هموار کنید.

 

خبرنگار : محمد صادق نوری تبار عکاس : محمد صادق نوری تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار