نمایشگاه قرآنی تحولی دوباره در نوجوانان

تهران (پانا) - حضور پر شور مردم در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نقطه عطفی از علاقه ملت ایران زمین به قرآن و دین اسلام است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه قرآنی تحولی دوباره در نوجوانان

نمایشگاه قرآن کریم از اول فروردین ماه آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در این ایام حضور پر شور مردم روزه دار در این نمایشگاه بسیار پر رنگ دیده می شود. 

در ادامه فاطمه زهرا دانش آموز روزه اولی در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: امسال برای بار اول است که به دیدن این نمایشگاه می‌آیم و از دیدن این غرفه ها بسیار لذت بردم. خیلی آموزنده و زیبا هستند. وجود کتاب‌های متنوع قرآن کریم به لحاظ کارکرد(معنا و تفسیرهای متنوع و مناسب سنین مختلف و ...)، این امکان رو به من می‌دهد تا کتابی که تفهیم آن برای من راحت تر است را انتخاب کنم.

وی ادامه داد: نمایشگاه قرآن کریم، تحول عجیب و تازه‌ای را در وجود من نهفت که می توانم با الگو گیری از این کتاب زندگی بهتری را داشته باشم.

محمدرضا دانش آموز پایه یازدهم نیز درباره علت حضور خود در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه قرآن کریم یکی از برترین نمایشگاه هایی است که تا به حال آن را بازدید کرده ام. با دیدن شور و حال این نمایشگاه و فعالیت هم سالان خود تصمیم گرفتم من هم در این نمایشگاه حاضر شوم و تا جایی که می‌توانم به عوامل اینجا کمک کنم. من امروز در این نمایشگاه مشغول ختم قرآن بودم و تاثیری که فضا و محتوای نمایشگاه بر من داشت، بر آن شدم و تصمیم گرفتم که حافظ قرآن کریم شوم.

در ادامه مربی کودکان حفظ قرآن کریم گفت: حضور دانش آموزان در نمایشگاه موجب رشد و تحول‌های معنوی در آنها می‌شود. چرا که آنها تلاش می‌کنند تا از همه تنوع‌هایی که در اینجا است استفاده کنند و با توجه به آنها به سمت و سوی علاقه خود سوق داده شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان، امسال دو بهار را تجربه کردند که مهم ترین آنها بهار قرآن است. آنها با الگوگیری از قرآن کریم و حضور در این نمایشگاه، می‌توانند راه‌های درست‌ و ارزشی را برگزینند.

 

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

خبرنگار : سارا بتولی عکاس : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار