مدیر بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم:

وقت گذاشتن برای قرآن، از دست دادن وقت نیست

تهران (پانا) - مدیر بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به اینکه لزوما قرآن فقط در جوامع اسلامی اثر بخش نیست، وقت گذاشتن برای قرآن کریم را گرفتن فرصت عنوان کرد، نه از دست دادن وقت.

کد مطلب: ۱۴۶۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
وقت گذاشتن برای قرآن، از دست دادن وقت نیست

سید مصطفی حسینی نیشابوری، مدیر بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با پانا خطاب به نوجوان و جوان گفت: بسیار خوب است در سن و سال پایین و از کودکی و نوجوانی که اوج خلاقیت، تحرک و پویایی انسان است، مسیر قرآنی را انتخاب کنید.

وی افزود: اگر کسی با قرآن انس بگیرد اعتقاد داریم به یک منبع معنوی آرامش بخش می‌رسد که می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های او را فراهم کند و در کارهای روز مره زندگی موفق تر شود. بر اساس آیات قرآن مجید، این کتاب ارزشمند و زندگی ساز در زندگی به انسان نظم، انسجام، آرامش و ... را می‌دهد.

وی تصریح کرد: امروزه اضطراب و افسردگی، مطلب بسیار مهم و جدی و یکی از دغدغه‌های اساسی بشر است. همانطور که مستحضرید سن اعتیاد به مواد مخدر از جوان رد شده و به نوجوان هم رسیده و این خیلی  تأسف آور است؛ نوجوانان به دلیل خلاء هایی که در وجود خودشان احساس می کنند که به روش نادرست می‌خواهند این خلاء را برای خود جبران کنند. باید نسل جوان و نوجوان آگاه باشد، هر اتفاق خوب و مبارکی که می‌خواهند برای خود رقم بزنند از ناحیه ارتباط انسان با منبع واقعی آرامش یعنی قرآن است.

مدیر بخش بین الملل  سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم اظهار کرد: هر چقدر خبرنگاران بتوانند کمک کنند، بدون اجبار و اکراه فرزندان این جامعه که در جستجوی منابع آرامش بخش هستند به قرآن کریم برسند، قطعا جذب قرآن می‌شوند و  فضای قرآنی در زندگی آنها جریان پیدا خواهد کرد.

حسینی نیشابوری، بیان کرد: در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم از کشور‌های مختلف هنرمند‌های قرآنی حضور دارند که بعضی از آنها در کشور‌های اسلامی نیستند اما خوب می‌دانند که گمشده خود را می‌توانند در قرآن کریم پیدا کنند. نسل جوان و نواجوان ما باید بدانند که لزوما قرآن فقط درجوامع اسلامی نیست، هر کجا از کره زمین که انسان بخواهد با فطرت خود زندگی کنند نیاز دارد با قرآن، دین و معنویت همراه شود.

دانش آموز خبرنگار: سحر محمدی پارسا

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار