معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۲:

با تلاش مضاعف کار تربیتی زود بازده می شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۲ در حاشیه اجلاس سراسری نماز و گردهمایی فعالان عرصه تربیتی عنوان کرد تربیت در صورتی زود بازده خواهد شد که به صورت جهادی و با تلاش مضاعف امورات مربوط به آن را پیگیری کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
با تلاش مضاعف کار تربیتی زود بازده می شود

اجلاس سراسری نماز با حضورمحمد خزائی زارع مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۲ شهرتهران و شهاب الدین بنائیان معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۲ شهر تهران و معاونین و مربیان تربیتی مدارس این منطقه و همچنین تجلیل از فعالان امور تربیتی در سالن رفاه برگزار شد.

در این مراسم پرچمی از حرم مطهر حضرت ابوالفضل علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها در بین حضار گردانده شد و از فعالان عرصه تربیتی، شرکت کننده های مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه ای و  و دانش آموزان فعال در حوزه ی نماز تقدیر به عمل آمد و همچنین این مراسم با پخش زنده در کانال شاد همراه بود.

شهاب الدین بنائیان ضمن خوش آمد گویی به تمامی حضار در بین سخنان خود به جایگاه با ارزش و بسیار حساس مربی و فعالان عرصه تربیتی اشاره کرد.

بنائیان عنوان کرد: پرورش و پروراندن استعداد های دانش‌آموزان جهت و توازن لازم دارد، همچنین این پرورش الگو نیاز دارد، در جایی که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) می‌فرمایند یاد و مسیر شهدا همیشه می‌بایست زنده باشد، به مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراهیم هادی و دیگر شهدای بزرگ این سرزمین که نام و یاد و راهش برای الگو برداری نیز وجود دارد، بنابراین الگو برداری مصداق رشد تشریعی بسیار با ارزشی است که همواره باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: برخلاف نظریه های گذشته که کار تربیتی دیر بازده است و نیاز به زمان زیادی دارد، ما نشان دادیم در صورت تلاش و همت مضاعف و پیگیری جهادی، امر تربیت و برنامه ها و فعالیت های تربیتی نیز می تواند زود بازه شود.

 

خبرنگار پانا: رضا امیرحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار