افتتاح بخش جدید کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق

تهران (پانا) - ساختمان جدید کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق‌، امروز (دوشنبه) با حضور حسین امیر‌عبداللهیان وزیر امور خارجه که به سوریه سفر کرده است، افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بخش جدید کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق

‌وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه از محل حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق بازدید کردند.

‌حسین‌ امیرعبداللهیان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ساختمان، در گفتگو با سفیر و کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، در جریان پیگیری‌‌ها و اقدامات شبانه‌روزی چند روز اخیر همکاران اداری و فنی و کنسولی دستگاه دیپلماسی برای آماده‌سازی و تجهیز ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت کشورمان به منظور عدم وقفه در خدمت‌رسانی کنسولی به هموطنان عزیز ایرانی و همچنین شهروندان سوری قرار گرفت و از تلاش‌های آنان تقدیر و تمجید کرد.

‌حسین امیر عبداللهیان و فیصل المقداد همچنین به ملاقات یکی از مجروحان این حمله در مرکز المواساه در دمشق رفتند.

ساختمان کنسولگری ایران روز دوشنبه گذشته هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این حمله ، چند مستشار ایرانی شهید و عده‌ای دیگر مجروح شدند و این ساختمان به طور کامل تخریب شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در صدر هیاتی بلندپایه وارد سوریه شد. دمشق دومین مقصد از سفر منطقه‌ای وزیر خارجه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار