مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، ناظر بر فعالیت‌های سازمان است/ فیلم

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت نقش شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، سیاستگذاری، راهبری و ناظر بر فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، ناظر بر فعالیت‌های سازمان است/ فیلم

علی موحدی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، ناظر بر فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی است و نقش سیاستگذاری، راهبری و نظارت دارد.»

موحدی گفت: «سازمان دانش‌آموزی، ماموریت‌های متعددی دارد که در استان بوشهر هم ماموریت‌ها علی‌رغم همه مشکلات و تنگناهای مالی به خوبی انجام گرفته و جایگاه سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر، جزو 4 سازمان برتر کشور است که شایسته تقدیر است.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: «شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی به‌طور مرتب، جلسه برگزار کرده و سازمان دانش‌آموزی، برنامه‌های عملیاتی را اجرا کند.»

موحدی تصریح کرد: «پیشرفت هر جامعه‌ای به جوان‌های آن جامعه است و نسل‌های جامعه در بستر آموزش و پرورش تربیت می‌شوند. ما به عنوان متولیان امر آموزش در نظام تعلیم و تربیت باید برای تربیت دانش‌آموزان همواره وقت بگذاریم و آن‌ها را تکریم و ارج نهیم. چرا که آنان امید و آینده کشور هستند و نباید ناامید شوند.»

دانش‌آموز خبرنگار: محمدابراهیم مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار