5 دانش‌آموز قرآنی دبیرستان شهید احمدی‌روشن تجلیل شدند

کرج (پانا) - 5 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان شهید احمدی‌روشن شهرستان فردیس که با کسب رتبه اول، امکان راهیابی به مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز را داشتند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
5 دانش‌آموز قرآنی دبیرستان شهید احمدی‌روشن تجلیل شدند

مسابقات قرآن، عترت و نماز، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است که نقش مؤثری در تربیت دینی دانش‌آموزان دارد. نوجوانی، سن مناسبی برای انتخاب بهترین الگوی دینی است به‌خصوص زمانی که شخصیت او در حال شکل‌گیری است.

چهل‌ودومین مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دبیرستان شهید احمدی‌روشن شهرستان فردیس در سالن شهید رجایی اداره آموزش و پرورش با حضور تعدادی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم؛ ستایش خاکسار، دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان شهید مصطفی احمدی‌روشن که سال گذشته موفق به راهیابی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز شده بود به اجرای قطعه‌ای از مطالب رشته خود (صحیفه سجادیه) برای حاضران پرداخت.

24 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان شهید مصطفی احمدی‌روشن در این مسابقات درخشیدند اما فقط 5 نفر با کسب رتبه اول، امکان راهیابی به مرحله استانی را داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

اسامی نفرات برتر شامل ستایش خاکسار، رتبه اول در صحیفه سجادیه؛ حنانه‌سادات موسوی در حفظ 5 جزء قرآن؛ فاطمه احمدزاده، نفر برتر حفظ 30 جزء؛ محدثه غلامی در رشته نهج‌البلاغه و کوثر کریمی در رشته احکام بودند.

به امید موفقیت‌های روزافزون برای تمام آینده‌سازان این مرز و بوم، لازم به ذکر است که مرحله استانی این دوره از مسابقات برای دختران در روز دوشنبه (10 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

دانش‌آموزخبرنگار: سارینا حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار